امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۸/۱۲
کد خبر : 118802
چاپ خبر :

لیگ قهرمانان آسیا|شکست برزیلی پرسپولیس مقابل کاشیما/ امید به موفقیت در جهنم آزادی

دیدار رفت تیم‌های فوتبال کاشیما آنتلرز و پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا به سود میزبان ژاپنی به اتمام رسید تا پرسپولیسی‌ها به دیدار برگشت امیدوار باشند.

به گزارش خبرگزاری بیان  دیدار رفت تیم‌های فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا امروز (شنبه) از 9:30 به وقت تهران (ساعت 15 به وقت محلی) در ورزشگاه کاشیما ساکر شهر ایباراکی آغاز شد که با نتیجه 2 بر صفر به سود کاشیما به پایان رسید. در این بازی لئو سیلوا (58) و سرجینو (70) دو بازیکن برزیلی کاشیما موفق به گلزنی شدند.

ترکیب کاشیما آنتلرز:کوون سونتائه، شوجی گن، لئو سیلوا، دوی شوما (ریوتا ناگاکی – 80)، یوما سوزوکی، شوتو یاماموتو، سرجینیو (تاکشی کاناموری – 1+90)، کنتو میسائو، نیشی دیاگو، هیروکی آبه (کوکی آنزای – 69) و جونگ سئونگهیون.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شایان مصلح، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی (امید عالیشاه – 70)، بشار رسن، سیامک نعمتی، گادوین منشا و علی علیپور.

فو مینگ از کشور چین قضاوت این دیدار را به عهده دارد.

نیمه اول
دقیقه 4: 
ارسال سیامک نعمتی از سمت راست پس از عبور از روی سر گادوین منشا به علی علیپور رسید. این بازیکن می‌توانست دروازه کاشیما را باز کند، اما ضربه او از محوطه شش قدم به مدافع کاشیما برخورد کرد و تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 6: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس به شکل غافلگیر کننده از سوی احمد نوراللهی به سمت دروازه کاشیما شلیک شد که سونتائه توپ را از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه 10: فرار بشار رسن روی ضد حمله با خطای هیروکی آبه همراه بود که داور به دلیل کشیدن پیراهن رسن از سوی این بازیکن، کارت زردی به آبه نشان داد.

دقیقه 21: در حالی که بازی کنترلی از سوی هر دو تیم در دستور کار بود و موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها ایجاد نمی‌شد، یکی از تماشاگران با پرچم ایران وارد زمین شد تا حمله کاشیمایی‌ها را خنثی کند.

دقیقه 25: ارسال سیلوا به روی دروازه پرسپولیس، با شوت سنگین سوزوکی همراه بود، اما توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 31: سرجینیو پشت مدافعان پرسپولیس صاحب توپ شد و در حالی که مقابل خود فقط بیرانوند را داشت، ضربه‌اش را به سمت دروازه شلیک کرد، اما تکل به موقع شجاع خلیل‌زاده مانع از شوت این بازیکن شد تا خطری دروازه پرسپولیس را تهدید نکند.

دقیقه 35: فشار پرسپولیس روی دروازه کاشیما در حالی که با مانع مدافعان این تیم ژاپنی همراه بود، پشت محوطه جریمه به منشا رسید که این بازیکن اقدام به شوتزنی کرد، اما ضربه او از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 42: ارسال سرجینیو به محوطه جریمه پرسپولیس با ضربه سر سوزوکی می‌توانست برای بیرانوند خطرآفرین شود، اما بی دقتی باعث شد توپ با فاصله زیادی از کنار دروازه به بیرون برود.

نیمه دوم
دقیقه 48:
 پاسکاری‌های کوتاه بازیکنان کاشیما در زمین پرسپولیس در نهایت با پاس رو به بیرون سرجینیو برای سیلوا همراه شد که شوت این بازیکن از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 58: سیلوا با یک و دو توانست پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شود و با ضربه‌ای دقیق دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد.

دقیقه 60: کاشیما این بار توانست روی ضد حمله توسط سرجینیو به گل برسد، اما کمک داور پیش از گل آفساید سوزوکی را اعلام کرده بود.

دقیقه 61: ارسال زمینی به محوطه جریمه کاشیما، می‌توانست توسط مهاجمان پرسپولیس به گل تبدیل شود، اما مدافعان حریف تن به کرنر دادند.

دقیقه 62: سیامک نعمتی با خطایی که انجام داد، با یک کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 65: ارسال سیامک نعمتی روی دروازه، با ضربه سر احمد نوراللهی همراه شد که دروازه‌بان کاشیما توپ را مهار کرد.

دقیقه 70: سرجینیو پشت مدافعان پرسپولیس توانست صاحب توپ شود تا به راحتی دروازه پرسپولیس را برای بار دوم باز کند.

دقیقه 72: شجاع خلیل‌زاده با خطا روی بازیکن کاشیما، کارت زرد گرفت.

دقیقه 79: کرنر ارسالی روی دروازه پرسپولیس با دفع ناقص بیرانوند به سوزوکی رسید و این بازیکن قصد باز کردن دروازه را داشت که کمال کامیابی‌نیا مانع این کار شد.

دقیقه 85: بازیکنان پرسپولیس پشت محوطه جریمه کاشیما صاحب توپ شدند که منشا توپ را به کمال کامیابی‌نیا سپرد و شوت این بازیکن نیز توسط دروازه‌بان کاشیما مهار شد.

دقیقه 1+90: سیامک نعمتی با دریافت کارت زرد دوم، از بازی اخراج شد.

به گزارش تسنیم، با این نتیجه پرسپولیس باید به دیدار برگشت امیدوار باشد. دیداری که شنبه، 19 آبان‌ماه ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات