امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۸/۱۱
کد خبر : 118821
چاپ خبر :

آمریکا این ارزو را به گور خواهد برد که ملت ایران چهل سالگى انقلاب اسلامی را نبیند/ با نگاه به ظرفیت های داخل ومدیرىت جهادى و حفظ وحدت مى توان توطئه های دشمن را خنثى کرد.

خطیب جمعه گلپايگان خاطرنشان کرد: امریکایی ها خوابی را برای کشور ما دیده بودند که هرگز تعبیر نخواهد شد و به گور خواهند برد که ملت ایران ۴٠ سالگی انقلاب اسلامی را نبینند

به گزارش خبرگزاری بیان حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان ضمن توصیه به تقواى الهى اظهار کرد: ١٣ آبان روز مهمی در تاریخ مبارزات ملت ایران است و از برجستگی های خاصی برخوردار می باشد زیرا در این روز در طول تاریخ انقلاب سه اتفاق مهم رخ داده است از جمله تبعید حضرت امام (ره) که در جریان اعتراضات شدید به  لایحه ننگین کاپیتولاسیون رخ داد، این مبدا یک خیزش در تاریخ انقلاب اسلامى شد.

خطیب جمعه گلپایگان خاطر نشان کرد : در سال 1357 قتل عامى که در ورودی دانشگاه تهران رخ داد و تعدادی از دانش آموزان بی گناه و بى پناه در آنجا به شهادت رسیدند و این دومین کشتار عمده بعد از هفدهم شهریور بود و شرایط سختى علیه دولت وقت پیش امد که شرایط را براى دولت از هر زمان سخت تر کرد و در تقویم ما روز سیزدهم ابان روز دانش اموز نام گذاری شد.

نماینده ولى فقیه در گلپایگان یاداور شد : اتفاق دیگری که در این تاریخ به وقوع پیوسته است اشغال لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام بود که یک نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران محسوب می شود.

وى با عنوان اینکه عوامل متعددى در این قضیه دخالت داشته است گفت: اشغال سفارت آمریکا برای آنها به حدى سخت و سنگین بود و در رسانه های غربی و اسرائیلی به شدت تحقیر شدند وهیمنه امریکا شکست و ابهت آمریکا در هم ریخت.

وى با زبان اینکه امام راحل تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را انقلابی دوم نامیدند و اهمیت آن را از پیروزی انقلاب اسلامی درسال ۵٧ مهم تر دانستند تصریح کرد: انقلابى که امام خمینی از سال 1342 پایه ان را گذاشته بود با روشنگرى و اماده سازى ذهنیت مردم نسبت به اتفاقاتى که در رژیم شاه رخ مى داد تا به سال57 که اوج انقلاب بود و باعث سقوط رژیم منحوس پهلوی شد .

حجت الاسلام والمسلمین کرامتى اذعان داشت : این انقلاب خیلى مهم بود چون آمریکا را رسوا و لیبرال ها مفتضح شدند؛ بعد از این اتفاق دولت موقت استعفا داد و امام نیز آن را پذیرفت.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان بیان داشت : این نشان مى دهد جوانان ما با هوشیارى و بصیرت و اگاهى کامل از اتفاقات و رویدادهاى مهمى که برای بعد از پیروزى انقلاب؛ توطئه هایى که چیده مى شود؛ اتفاقاتى که در گوشه و کنار کشور مى افتد توسط آمریکا برنامه ریزی می شود

خطیب جمعه گلپایگان ابراز داشت : تسخیر لانه جاسوسی عاملی می شود برای قطع رابطه آمریکا و ایران و روابط خصمانه ای را بین ایران وآمریکا رقم می زند.ملت ایران امریکا را دشمن شماره یک خود تلقى مى کند و به این حقیقت باور دارد و دست پلید آمریکا در تمام اتفاقاتی که علیه ایران رخ داده مى بیند لذا این روز ، روز مبارزه ملی با استکبار جهانی نامیده می شود و رقم مى خورد .

وى اضافه کرد : امام خمینى(ره) از این روز تجلیل مى کند و مى فرماید نکند بعداز من افرادى بیایند و با بهانه جویی ها در قالب مباحث سیاسی و دیپلماتیک این حرکت را تخطئه کنند ؛ ضمن اینکه تا امروز نیز بسیار تلاش شده این عمل تخطئه شود.

حجت الاسلام والمسلمین کرامتى با بیان اینکه این روز در تقویم ما روز مهمى است و باید ١٣ آبان را گرامی بداریم و در صحنه حضور داشته باشیم و در هر شرایطى خصوصا شرایط امسال ما که یک شرایط ویژه است .

وى خاطرنشان کرد: امریکایی ها خوابی را برای کشور ما دیده بودند که هرگز تعبیر نخواهد شد و به گور خواهند برد که ملت ایران ۴٠ سالگی انقلاب اسلامی را نبینند و امروز نیز تمام تلاش خود را براى شکست جمهوری اسلامی به کار بسته اند و از جمله تلاششان این بود که می گفتند که از ١٣ آبان آغاز مرحله جدیدی از تحریم ها بوده و مى گفتند صادرات نفتی ایران به صفر خواهد رسید؛ نتوانست و شکست خورد

?نماینده ولى فقیه در گلپاىگان عنوان کرد : اکنون در آستانه ١٣ آبان هستیم، همان روزی که به دنیا اعلام کردند صادرات نفت را به صفر می رسانند اما امروز با افتخار ملت ایران بیش از یک میلیون و ٨٠٠ هزار بشکه نفت به دنیا صادر می کند .

وى در خاتمه با اشاره به این که رویترز رسما اعلام کرده است که طرح امریکا در تحریم ایران و به صفر رسیدن صادرات نفتى ایران رسما شکست خورده ،اذعان داشت : آمریکا انشاا… در تمام طرح ها شکست خواهد خورد و سرانجامى غیر از این ندارد مشروط به اینکه مسئولین ما با هوشیارى و دقت و ظرافت، دیپلماسی فعال و نگاه به ظرفیت های داخل و مدیریت جهادى و انقلابی و ملت ما نیز با حفظ وحدت و انسجام توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات