امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۸/۰۴
کد خبر : 118646
چاپ خبر :
ئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان:

حجت الاسلام کرامتی یک انقلابی عاقل و زمان شناس است/خطبه های آیت الله طهماسبی با کیفیت و حکیمانه بود

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان خاطر نشان کرد: حجت الاسلام کرامتی یک انقلابی عاقل و زمان شناس است و ما سال ها در اصفهان و در شهرهای مختلف و این سنگر در خدمت ایشان بودیم

به گزارش خبرگزاری بیان حجت الاسلام صالحیان رئیس سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان در مراسم تودیع و معارفه ائمه قدیم و جدید گلپایگان در جلسه شورای اداری شهرستان که در سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار گردید اظهار داشت: از دیدگاه امام حسین (ع) ادب آن است که وقتی صبح از خانه بیرون می روی هر که را می بینی از خود بهتر بدانی

وی گفت : پیامبر عظیم الشان اسلام فرمودند اگر کسی را دیدی که بد است با خود نجوا کن بگو ، او بدی خود را به نمایش گذاشته و خوبی خود را پنهان کرده است، اگر کسی نسبت به مردم اینچنین باشد او آقای زمان می شود.

وی با بیان اینکه در راهپیمایی اربعین یک نمایشگاه بزرگ انسانیت به نمایش گذاشته می شود تصریح کرد:در این نمایشگاه پای زائر امام حسین بوسیده و ماساژ داده می شود،این اربعین مسیحیت را دیوانه کرده ، یهودیت را دیوانه کرده و هرکس به دروغ سنگ حقوق بشر را به سینه می زند توی دنیا دیوانه شده است.

 

وی با بیان اینکه امروز یکدسته گل تقدیم شما می شود که بناست تا ظهور حضرت مهدی بماند گفت:حجت الاسلام محمد تقی کرامتی داماد حجت الاسلام سید احمد خاتمی امام جماعت تهران و عضوخبرگان رهبری هستند .

وی ادامه داد: حضرت آقای کرامتی یک امام جمعه انقلابی است ، وقتی فردانقلابی بود همه کارها آسان می شود و دیگر خیالمان از ارزشها، امام ، ولایت و رهبری ،نظام ، انقلاب وخون شهدا راحت است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان افزود: وقتی فرد انقلابی شد کارها راحت می شود و طبق فرموده مقام عظمای ولایت حوزه های انقلابی، دانشگاه انقلابی،مسجد انقلابی، مرجعیت انقلابی و هر آنچه انقلابی شد کارها آسانتر است.

وی خاطر نشان کرد: حجت الاسلام کرامتی یک انقلابی عاقل و زمان شناس است و ما سال ها در اصفهان و در شهرهای مختلف و این سنگر در خدمت ایشان بودیم .

وی گفت: جناب آقای کرامتی باز هم به اصفهان به شهری که مرجع پرور ، عالم پرور ، شهید پرور ، مجاهد پرور و سردار پرور است خوش آمدید.

وی با بیان اینکه ایشان زمانی که در اصفهان بودند مشاور خوبی برای ما بودند گفت:حجت الاسلام کرامتی در تحصیلات دانشگاهی یک استاد برجسته در حوزه های علمیه مختلف کشور هستند.

وی ضمن برشمردن تعدادی از تالیفات حجت الاسلام کرامتی، منشور دولت اسلامی ، نقش رهبری درمدیریت بحران ها ، شبهه شناسی در رابطه بانظام استصوابی ، نیم قرن بازخوانی انقلاب دهم و …. را تعدادی از تالیفات ایشان برشمرد.

وی با بیان اینکه حراست انقلاب به عهده امامان جمعه است گفت:اگر امام جمعه نصیحتی می کند و نکته ای می گوید برای اینست که همگان در صراط مستقیم حرکت کنیم

وی در خاتمه با عنوان اینکه اشتغالات علمی، باعث هجرت آقای طهماسبی به قم برای رسیدن به درجات بالای حوزه علمیه شده است گفت:دست ایشان را به خاطر خطبه های با کیفیت و حکیمانه می بوسم ، ایشان مواضع بسیار قابل تقدیری داشتند و بسیار مردم دار بودند

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات