امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۷/۲۵
کد خبر : 118602
چاپ خبر :
فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف ۱۹ تن مواد مخدر در ۶ ماهه ابتدای سال جاری در استان اصفهان

سردار معصوم بیگی بیان داشت : با تلاش های نیروی انتظامی در استان در شش ماهه اول سال جاری بیش از 19 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده که دو پیام دارد اینکه نیروی انتظامی نسبت به مدت مشابه آن قابل مقایسه نیست چرا که این آمار نشان از پرتحرک بودن نیروی انتظامی دارد دوم اینکه دشمنان و معاندین از هر راهی که بتوانند می خواهند به کشور ضربه وارد کنند.

به گزارش خبرگزاری بیان سرتیپ پاسدار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان در آیین تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان  که ظهر امروز در تالار اندیشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان برگزار گردید با عنوان اینکه امنیتی که امروز داریم به برکت جانفشانی ها ، ایثارگری ها ، مجاهدت ها و از خود گذشتگی های شهدا می باشد اظهار کرد: همه اینها به برکت قیام عاشورا بوده و ریشه اش در کربلاست.

 

وی با بیان اینکه مردم قدر امنیت را می دانند و به آن توجه دارند چون امنیت تولید و حفظ می شود و اتفاقی نیست؛ اضافه کرد: هیچ چیز در این جهان اتفاقی نیست به ویژه امنیت که قائله مند است و مقدم بر همه نیاز هاست.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با عنوان اینکه نیروی انتظامی به معنای واقعی کلمه مردمی است ابراز داشت: یکی از اهداف انقلاب اسلامی همین بوده که همه خدمتگزار مردمی باشند و مردم حاکم برهمه چیز باشند.

 

وی گفت: امروز شاهد تفاوت نیروی انتظامی با گذشته هستیم و نیروی انتظامی اصلا قابل مقایسه با سال های گذشته نیست و روز به روز درجهت خدمتگذاریِ حداکثری تلاش می کند چون از بطن مردم و کنار مردم  است.

 

وی افزود : خدمت به مردم مغتنم و ارزشمندبوده و لطف خدا ست،  اگر این خدمت در نظام اسلامی و برای مردم ولایتمدار باشد اجر و پاداشش مضاعف می شود.

 

وی ادامه داد : نگاهمان به خدمت اینچنین است و خدمت به مردم و پوشیدن لباس سربازی و شهادت را لطف خداوند می دانیم.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه  خدمت باید دارای دو ویژگی خدمت حداکثری و بی منت باشد گفت: رویکرد نیروی انتظامی به خدمت ، مردم پایه است و معتقدیم همه امور ازجمله تولید امنیت دست مردم است و توسط مردم انجام می شود .

 

سردار معصوم بیگی بیان داشت :  امروز که امنیت خوبی در کشور و در شهرستان داریم بخاطر آن است که ریشه آن در خوب بودن ، دین داری و درستی مردم است هر چند دستگاه های امنیتی تلاش می کنند اما ریشه آن را باید در خوب و نجیب بودن مردم بدانیم.

 

 

سردار معصوم بیگی افزود : با نگاه به کشور های اطراف متوجه می شویم  امروز نعمت امنیت به خوبی در کشور ما وجود دارد درحالیکه در کشورهای دیگر چنین نعمتی به این جامعیت وجود ندارد لذا باید قدر بدانیم و آن را حفظ کنیم.

 

وی گفت : با تلاش های نیروی انتظامی در استان در شش ماهه اول سال جاری بیش از 19 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده که دو پیام دارد اینکه نیروی انتظامی نسبت به مدت مشابه آن قابل مقایسه نیست چرا که این آمار نشان از پرتحرک بودن نیروی انتظامی دارد دوم اینکه دشمنان و معاندین از هر راهی که بتوانند می خواهند به کشور ضربه وارد کنند.

 

وی یادآورشد: در حوزه کشف کالا در ۶ ماهه اول سال بالای ۵۷ درصد رشد داشته ایم و اگر بخواهیم بیکاری کم شود بخشی از آن با کمک خود مردم حل می شود و به هرمیزانی که از کالا و تولیدات ایرانی استقبال کنیم تولیدات زیاد می شود و با بیشتر شدن تولیدات  اشتغال زیاد می شود لذا نقش مردم در این مهم ، حیاتی است.

 

وی در خاتمه گفت: امیدواریم بتوانیم خدمتگزار مردم باشیم و مدیون خون شهدا نباشیم.

خبرنگار بیان: مریم محمدی

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات