امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تاریخ خبر : ۹۷/۰۷/۲۳
کد خبر : 118440
چاپ خبر :
همنوا با قلم شهید ابوالفضل ركوعي

بشناسید چهره های نفاق را !

خط سرخ شیعه روش حضرت علی(ع) است. روشی که به خاطر شدت عدالت او را شهید کردند . روش حضرت علی (ع) که مومنان جاهل و متعصبی مانند خوارج جنگ کرد و در یک جنگ حدود 4 هزار نفر از آنان را کشت . چر ا چشم بسته عمل می کنیم . حالا دیگر باید تمامی احکام اسلام را اجرا کرد . چشم باز کنید . بشناسید چهره های نفاق را .

به گزارش خبرگزاری بیان،برگرفته از کتاب دیده بان سرگذشت شهید ابوالفضل رکوعی گلپایگانی،مگر آن شهید عزیز نبود ،  بعد از ما به بسیج آمد ، اصلا بواسطه ما بود که با مسجد و نماز رابطه پیدا کرد وقتی آمد خالصانه به درگاه الهی وارد شد و ما از اول هم که بودیم ناخالصی داشتیم . چقدر قشنگ نماز میخواند و چقدر جالب داستان جبهه آمدنش را شرح داد و چه زود به معشوقش رسید .

آن یکی با گریه و تلاش زیاد به جبهه آمد ، گمنام و بزرگوارانه رفت و ما خودمان را از آنها بزرگتر می دانستیم و ماندیم .  همین شهید عزیز خودمان نعمت الله شجاعی ، برا ی خودش عارفی شده بود ، عاشق مداحی اهلبیت ، خیلی خالص شده بود ، سیمش وصل شد و رفت . او پیش ما خودش را کوچک می شمرد ، چون ما  فقط چند ماه بیشتر از او در جبهه بودیم . خلاصه آنها که خوب بودند ،متواضع هم بودند ، چون خالص بودند . تمام این عیب ها در وجود ما  و پابند زمین بودنمان بیانگر نداشتن اخلاص در عمل ماست .

فرض بر اینکه ما همین جا در جبهه ها کشته شدیم و ظاهراً نام شهید هم بر ما گذاشتند اما روز قیامت خداوند به ملائکه بفرماید :  او را بگیرید و دست و پایش را ببندید و در آتش بیندازید. آن وقت چه می توانیم بکنیم . چه کاری از دست ما ساخته است . خطاب می شود ، تو در دنیا به یاد من نبودی و مرا نمی شناختی  ، خلوص نیت نداشتی ، من هم الان تو را نمی شناسم و یاد تو نیستم .

 زمانه ، زمان بیداری است ، باید فهمید . باید درک کرد ، امروز ، روزی نیست که دست روی دست گذاشت و نشست . باید کار کرد . مگر مظلومیت مردم مسلمان لبنان و فلسطین را فراموش کرده ایم . مگر رسول گرامی اسلام نفرموده است اگر مسلمانی در دنیا از دیگر مسلمانان کمک بخواهد و مسلمین او را کمک نکنند هر کس او را کمک نکند من او را مسلمان نمی دانم ،ما در مقابل این احادیث و روایات چه جوابی داریم روز قیامت ،هیچ جوابی نداریم ما مسئول هستیم .

دائم  به ما چه و ما کار به این کارها نداریم یعنی چه ؟ چرا شاد می شوید که پیرو یک روحانی هستید که خودش را از سیاست کنار کشیده است ، سیاست این است که در آن بعضی وقت ها از جان باید گذشت و  شما از این واهمه دارید . مانند آن زمان که  طاغوت را آزاد گذاشته بودند و می خواستند با بهائیت مبارزه کنند  .خوب خود رژیم طاغوت بهایی پرورش می داد تا سر آنها را با همین کار فرعی گرم کند و خودش به مقاصد شوم و پلیدش برسد . چرا ما این نوع طرز تفکر ها و روش ها را پشتیبانی می کنیم  . چرا حقیقت را سرکوب می کنیم . خط سرخ شیعه روش حضرت علی(ع) است . روشی که به خاطر شدت عدالت او را شهید کردند . روش حضرت علی (ع) که مومنان جاهل و متعصبی مانند خوارج جنگ کرد و در یک جنگ حدود 4 هزار نفر از آنان را کشت . چر ا چشم بسته عمل می کنیم . حالا دیگر باید تمامی احکام اسلام را اجرا کرد . چشم باز کنید . بشناسید چهره های نفاق را .

برگرفته از کتاب دیده بان/زندگی نامه شهید ابوالفضل رکوعی جانشین فرماندهی دیده بانی تیپ قمر بنی هاشم(ع)

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات