امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۷/۱۹
کد خبر : 118377
چاپ خبر :
رئیس شورای شهرستان گلپایگان:

امیدوارم با همکاری نماینده شهرستانهای گلپایگان و خوانسار که وکیل دولت هستند و این حقیر که وکیل مردم هستم مشکل کارخانه بازیافت گلپایگان حل شود.

مسعود اسکندری رئیس شورای اسلامی شهرستان گلپایگان گفت: لازم است هر ماه از فرمانداران و نماینده دو شهر در مجلس که وکیل دولت هستند و ما نیز که وکیل مردم هستیم جلساتی داشته باشیم تا پروژه بازیافت به سرانجام برسد

 

به گزارش خبرگزاری بیان به نقل از خبرنگار خبرگزاری ایسنا منطقه اصفهان در گلپایگان ، مسعود اسکندری در جلسه مشترک شورای اسلامی شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار اظهار کرد: آمده‌ام که نوکری مردم را بکنم، هیچ ادعایی هم ندارم و مردم هم از ما انتظار دارند. امیدواریم فاصله بین دو شهر گلپایگان و خوانسار با جدول گذاری، فضای سبز و نور پردازی به شکلی ساماندهی شود که مسافرین حد فاصلی بین این دو شهر احساس نکنند.

 

وی ادامه داد: شروع کارخانه بازیافت به خوبی زده شد اما اکنون ضعیف عمل می‌کند. لازم است هر ماه از فرمانداران و نماینده دو شهر در مجلس که وکیل دولت هستند و ما نیز که وکیل مردم هستیم جلساتی داشته باشیم تا این پروژه به سرانجام برسد.

 

اسکندری خاطرنشان کرد: البته امیدواریم به مدد مدیریت دلسوزانه و متعهدانه آقای جعفر کامرانی به عنوان مدیرعامل پروژه کارخانه بازیافت شروع پیشرفت و حرکت روبه جلو را شاهد باشیم و ضعیف عمل کردن کارخانه بازیافت گلپایگان و خوانسار را از جنبه فرامدیریتی تر و جایگاه های بالاتر نسبت به ایشان می دانم که عزم جدی را می طلبد.

 

رئیس شورای شهرستان گلپایگان گفت: اکنون در دو کیلومتری گلپایگان زباله‌ها همچون بمب اتم دفن می‌شوند. زباله‌های گلپایگان در باصفاترین نقطه این شهر، پشت پارک جنگلی دفن می‌شود و شیرآبه های آن وارد شهر می‌شود. با راه اندازی کارخانه بازیافت بیماری‌های بسیاری که منشأ آن از دفن زباله‌ها است، از بین می‌رود.

 

اسکندری افزود: در جلسه ای از علی بختیار نماینده گلپایگان و برادر ایشان محسن بختیار که معاون وزیر نیرو هستند دعوت کنیم حضور داشته تا پیگیر مسائل مربوط به روشنایی و نصب تیرهای برق بین دو شهر گلپایگان و خوانسار باشیم که فکر می‌کنم تأمین روشنایی آن هم در برابر هزینه‌هایی که در کل کشور می‌شود مبلغ ناچیزی است. مساله دیگری که پیگیر آن هستیم بحث جدول گذاری اتصال دو شهر است که اگر حدود 4 کیلومتر جدول گذاری انجام شود، گلپایگان وخوانسار به یکدیگر متصل می‌شوند.

 

اسکندری درپایان افزود: در این جلسه مصوب شد تا جلسات مشترک شورای شهرستان گلپایگان و خوانسار هر دوماه یکبار برگزار شود.

«منتشر شده در خبرگزاری کشوری ایسنا»

 

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات