امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تاریخ خبر : ۹۷/۰۷/۱۳
کد خبر : 118171
چاپ خبر :
قاسمی:

موذی گری، درندگی و حیله گری از خصایص بارز سران رژیم صهیونیستی است

سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به توهین گستاخانه رئیس رژیم صهیونیستی، موذی گری، تجاوز، درندگی و حیله گری را از خصایص بارز سران این رژیم اشغالگر خواند.

به گزارش خبرگزاری بیان بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پاسخ به پرسشی درباره گستاخی کینه توزانه و وقاحت بی شرمانه رئیس رژیم نامشروع اسرائیل نسبت به مردم ایران اظهار داشت: سران کج اندیش، بدخوی و اهریمن صفت صهیونیستی که تا کنون تلاش می کردند با فریب، نیرنگ و ریاکاری خاص خود و در ادامه سیاست های تبلیغی مزورانه از نوع صهیونیستی آن مردم ایران را از حکومت برخاسته از همان مردم جدا کنند، عنان اختیار سخن از کف داده و این بار با وقاحت و خیره سری و صراحت افزون تر و با توهینی بی شرمانه ضمیر اهریمنی ضد ایرانی خود را آشکار کردند و باز هم نشان دادند که چگونه با موجودیت و واقعیتی به نام ایران و ایرانیان در تضاد و تعارض اند و در نفرتی زهرآگین و بی پایان می سوزند.

بهرام قاسمی در گفتگو با الهالم تاکید کرد: بی شرمانه تر آن که سران رژیمی که ” درنده گی، تجاوز، حقارت، موذی گری، نیرنگ و حیله گری” از خصایص بارز آنان است، ملتی کهن، دیرپای، با فرهنگ و شجاع را که ناجی قوم یهود بود را چنین خطاب و تاکید کند که باید به آنان گرسنگی داد.

قاسمی در پایان افزود: ملت بزرگ و فرهیخته ایران ضمن احترام به شان و حقوق پیروان دین حضرت موسی کلیم الله (ع) جایگاه آنان را از اقلیت فاشیست، متجاوز و افسار گسیخته حاکم بر سرزمین های اشغالی جدا می داند و این نژاد پرستان خودشیفته و محروم از خرد و ادب را نسبت به عواقب آنچه از زبان بی نزاکت و تهی از اندیشه و تفکر شان نسبت به ملت ایران جاری می شود هشدار می دهیم.

به گزارش فارس، «رئوون ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه از «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان خواست به کارزار آمریکا برای فشار به ایران همراهی کرده و از تلاش برای حفظ توافق هسته‌ای دست بردارد.

به نوشته پایگاه «تایمز اسرائیل»، ریولین که در اقامتگاهش در قدس اشغالی در حضور مرکل صحبت می‌کرد، ایران را به یک «هیولا» تشبیه کرد و گفت: «از نظر ما، اکنون زمان پیوستن به تحریم‌های مؤثر علیه ایران است، نه [زمان] دور زدن آن‌ها. این هیولای ایرانی را باید گرسنه نگه داشت، نه اینکه به آن غذا داد. این تنها راه تضمین ثبات در جهان است.»

منبع: فارس

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات