امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تاریخ خبر : ۹۷/۰۷/۱۳
کد خبر : 118153
چاپ خبر :
حجت الاسلام و المسلمین شیخعلی خطیب جمعه موقت گلپایگان:

اقتدار و آرامش کشور مرهون وجود نیروهای جان برکف نظامی و انتظامی است.

حجت الاسلام شیخعلی خاطر نشان کرد: آن چیزی که امروز به عنوان اقتدار کشور مطرح است ، قدرت نظامی کشور ، اقتدار و آرامش و  امنیت کشور به برکت وجود نیروهای جان بر کف سپاه ، ارتش و نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی در کشور است .

 

به گزارش خبرگزاری بیان  حجت الاسلام والمسلمین شیخ مصطفی  شیخعلی خطیب جمعه موقت گلپایگان در خطبه های نمازجمعه این هفته گلپایگان ضمن توصیه به تقوای الهی و تسلیت به مناسبت شهادت امام سجاد علیه السلام و گرامی داشت آغاز هفته نیروی انتظامی اذعان داشت : قطعا امنیت و آرامش دو مقوله مجهولی هستند  که آنطور که باید و شایسته است  قدر آن ها  دانسته نمی شود.

 

وی گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم و کنار و پشتیبان آنان است و آحاد مردم به این نیرو افتخار کرده و به آن اعتماد دارند .

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ابراز داشت: وظیفه نیروی انتظامی پاسداری و حفظ ارزش های اسلام و انقلاب است و این بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی است.

 

وی با بیان اینکه در تمامی ایام سال خصوصاً وقتی مردم در عزا و شادی هستند اوج کار و خدمت پرسنل نیروی انتظامی است ابراز داشت: هر روز در اخبار می شنویم که باب شهادت اگر در جای دیگر بسته است به روی این افراد در نیروی انتظامی باز است و در مقابل اشرار و قاچاق کالا و مواد مخدر و امنیت مردم از جان و هستی خود می گذرند .

 

وی با اشاره به ۱۴ مهرماه روز دامپزشکی و ۱۵ مهر ماه روز روستا و عشایر یاد آور شد : روستاها و عشایر نقش اساسی در تحقق الگوی اسلامی ،ایرانی ، پیشرفت و اقتصاد مقاومتی را دارند یعنی زحمت تولید ، خدمت به مردم را این اقشار زحمتکش دارند.

 

 

حجت الاسلام شیخ علی با عنوان اینکه روستاییان و عشایر ۲۶ درصد از جمعیت کشور ما  را تشکیل می دهند و ۲۷/۵ درصد از تولید ناخالص ملی بر  عهده این قشر است بیان کرد: متاسفانه وقتی به آمار نگاه می کنیم تنها ۷/۲ درصد از اعتبارات، به این بخش اختصاص داده می‌شود یعنی رزق و نان مردم دست آنهاست اما از حداقل اعتبارات و امکانات استفاده می کنند و کمترین توقعات را دارند.

 

خطیب جمعه گلپایگان با عنوان اینکه اقتصاد مقاومتی در روستاها محقق می شود تصریح کرد : اگر روستاهای ما آباد شد ، شهرهای ما هم آباد می شوند و شهرهای ما به ازدحام جمعیت و مهاجرت گرفتار و مبتلا نمی شوند.

 

وی تاکید کرد: رسیدگی به روستا و عشایر یکی از جدی ترین وظایفی است که مسئولان ما در این دوران دارند .

 

وی خاطرنشان کرد: هفته گذشته شاهد نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی کشور بودیم و مردم در این هفته خبر های خوشی را دریافت کردند .

 

حجت الاسلام شیخعلی اضافه کرد: برگزاری رزمایش خدمت‌رسانی بسیج در قالب۷ هزار و ۱۴ گروه خدمت رسان که نقطه اوج آنها روز گذشته بود  با سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری آغاز شد.

 

وی با بیان اینکه در این جلسه مقام معظم رهبری چند موضوع تاکید و اشاره داشتند اذعان داشت: عظمت ایران و اقتدار و شکست ناپذیری آن واقعیتی انکار ناپذیر است .

 

?وی با عنوان اینکه کسانی که ترویج می کنند که راهی جز پناه بردن به دشمن نداریم خیانت می کنند اظهار داشت: اقتدار جمهوری اسلامی شعار نیست ، واقعیت است .

 

وی افزود: بزرگترین سرمایه ما جوانان کشورند.

 

حجت الاسلام شیخعلی‌ با اشاره به حمله موشکی و پاسخ قاطع سپاه به دشمنانی که حمله تروریستی اهواز را انجام دادند بیان داشت: طبق فرموده مقام معظم رهبری دوران بزن و در رو گذشته است.

 

وی گفت: توقف افزایش قیمت ارز و سکه و پایین آمدن و کاهش قیمت برخی کالاها , ثبات نسبی بازار را تحت تاثیر قرار داده است.

 

 

وی با اشاره به صدور رای دادگاه لاهه به نفع جمهوری اسلامی ایران و اقدام چند کشور اروپایی مانند آلمان و فرانسه برای ایجاد یک شبکه مالی جدید که کار مالی انجام دهند و در زمان تحریم بتوانند استقلال خود را با شبکه ها و بانک های مرکزی کشور های اروپایی و ایران ادامه دهند گفت: همه این خبر ها تاکید بر این معناست که آمریکا در عصر و زمان ما در حال انزوا است

 

حجت الاسلام شیخعلی خاطر نشان کرد: آن چیزی که امروز به عنوان اقتدار کشور مطرح است ، قدرت نظامی کشور ، اقتدار و آرامش و  امنیت کشور به برکت وجود نیروهای جان بر کف سپاه ، ارتش و نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی در کشور است .

 

وی در پایان تاکید کرد: در این دوران حساس همه مردم و مسئولین  با درک شرایط باید قدر یکدیگر را بدانیم و مراقب هم باشیم و به یکدیگر رحم کنیم ، دشمن ما ضعیف تر از آن است که از آن بترسیم ، اگر خودمان در بین خودمان بعضی مسائل را حل کنیم می توانیم به آینده خود امیدوار باشیم.

 

خبرنگار بیان : مریم محمدی

 

 

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات