امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۶/۱۱
کد خبر : 117606
چاپ خبر :

تهدید خبرنگاران انقلابی گلپایگان توسط نماینده شهرستان

با گذشت دوروز از برخورد بسیار زشت و غم انگیزه مطهری نائب رئيس مجلس با منتقدین در گلپایگان و تهدید روحانی همراه وی حالا نماینده شهرستان به جای عذر خواهی و ناتوانی در پاسخگوئی به مشکلاتی که خود ودوستانشان در آن دخیل بودند خبرنگاران را تهدید به شکایت کرد.

به گزارش خبرگزاری بیان  با گذشت دوروز از برخورد بسیار زشت و غم انگیزه مطهری نائب رئیس مجلس با منتقدین در گلپایگان و تهدید روحانی همراه وی حالا نماینده شهرستان به جای عذر خواهی و ناتوانی در پاسخگوئی به مشکلاتی که خود ودوستانشان در آن دخیل بودند خبرنگاران را تهدید به شکایت و از همه بدتر این حرکات را سناریو سازی عنوان کرده ، در اینجا کسی نیست یاددآوری کند بهر حال در عصر ارتباطات و گسترش شبکه های اجتماعی که دولت مطبوع خودشان بستر آنرا فراهم کرده اند سیاسیون بشدت خبرساز از دید خبرنگاران و مردم مغفول نیستند و اصلا نیازی به شناسایی عوامل پشت پرده ندارد برادر از یک طرف دم از آزادی و تحمل منتقد و پز روشنفکری می گیرید و از یک طرف منتقدین را احمق فرض کرده و گونی برای آنها تدارک می بینید وحالا بجای پاسخگویی به مدد مسئولیت و پشتوانه سیاسی تهدید به برخورد قضایی با خبرنگاران می کنید گیریم که گرفتید وبستید . قلوب مردم و اذهان را چه می کنید؟ البته این واکنشهای عصبی قابل فهمه سال آینده سال مهمی است !!! بهر حال دیواری کوتاه ترازخبرنگار بدبخت نیست .

https://www.borna.news/بخش-سیاسی-3/748117-مدیر-یک-کانال-معلوم-الحال-مدام-در-حال-جنجال-در-گلپایگان-است-فیلم-کامل-را-نشان-ندادند-فرد-معترض-با-کسی-که-فیلم-برداری-می-کرد-از-قبل-هماهنگ-کرده-بود-پیگیر-موضوع-از-طریق-مراجع-قضایی-هستیم

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. parsa گفت:

    از ایشان انتظاری بیش از این نبود

دیدگاه شما

تبلیغات