امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۶/۰۹
کد خبر : 117609
چاپ خبر :

در دولتی که بنام تدبیر و امید نامگذاری شده مردم نه تدبیری دیدند و نه امیدی دارند.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان اذعان داشت: دولت شما دولت تدبیر و امید است مردم نه تدبیر را از شما مشاهده می کنند نه امید دارند باید به این ها توجه و پیگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری بیان ؛ آیت الله دکتر سید علی طهماسبی خطیب جمعه گلپایگان در خطبه های امروز نماز عبادی-سیاسی نماز جمعه گلپایگان با اشاره به نام گذاری سیزدهم شهریور ماه به نام روز تعاون اظهار داشت : تعاونی ها نقش مهمی در پیشرفت همه جانبه کشور از جمله پیشرفت اقتصادی دارند.

آیت الله طهماسبی ابراز داشت: اگر تعاونی ها به درستی تشکیل شود و دولت هم طبق اصول قانون اساسی به درستی از تعاونی ها حمایت کند می توانند نقش مهمی در پیشرفت اقتصادی کشور داشته باشند.

خطیب جمعه گلپایگان با اشاره به سوال نمایندگان مجلس از رییس جمهور در هفته گذشته خاطر نشان کرد: همان طور که همه پیگیری کردند نمایندگان ملت پنج سوال اساسی از رییس جمهور مطرح کردند و در این خصوص از وی جواب خواستند.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: نمایندگان مردم نسبت به یک سوال از جواب رییس جمهور قانع شدند اما جواب رییس جمهور به چهار سوال دیگر، مردم و نمایندگان آنان را قانع نکرد .

وی افزود: این چهار سوال عمدتا در خصوص بی تدبیری و بی کفایتی در مسائل اقتصادی بود .

نماینده ولی فقیه در گلپایگان با اشاره به عدم مدیریت درست در خصوص بازار ارز و سکه که یکی از ایرادات نمایندگان مجلس از رییس جمهور بود گفت : باید پیگیری شود و پاسخگو باشند ، زیرا همه اینها از بی تدبیری بوده و هیچ ارتباطی به تحریم ها ندارد

وی ادامه داد: همانطور که نمایندگان مردم قانع نشدند مردم هم قانع نشدند ، کسانی که این بی تدبیری را کردند باید پاسخ دهند.

آیت الله طهماسبی بیان کرد: بخاطر بی کفایتی مدیران بانک مرکزی بوده که ارزش پول ملی ما تنزل پیدا کرد و الان یکی از بی ارزش ترین پول ها ، پول ایران است که باید در این باره پاسخ دهند .

وی عنوان کرد: مردم می خواهند که نمایندگان پیگیری کنند و به همین مقدار اکتفا نکنند پاسخ درست را از مسئولان و دولتیان بشنوند که چرا این بلا را سر مملکت در آوردند چرا ارزش پول ملی را پایین آوردند ؟ چرا برای مملکت مشکلات ارزی درست کردند ؟ چرا سکه و طلا ها را که سرمایه کشور بوده به تاراج دادند ؟ یک عده اینها را که از بیت المال بوده تصاحب کردند و باید پاسخ داده شود و نمایندگان مجلس نباید بی تفاوت باشند و باید حتما پیگیری کنند.

خطیب جمعه گلپایگان در خصوص تورمی که در کشور به وجود آمده است اذعان داشت: آمار داده اند که تورم ما ۱۱ درصد است اما واقعیت این است بعضی از کارشناسان خبره اقتصادی می گویند و مردم هم به عینه مشاهده می کنند که این اماری که اعلام می کنند حداقل هفت برابر آمار تورم واقعی وجود دارد.

وی با عنوان اینکه باید به این تورمی که ایجاد شده باید پاسخ داده شود اظهار داشت: مردم انتظار دارند رییس‌جمهور شان به جد وارد میدان شود و تیم اقتصادی خود را تغییر دهد.

وی اضافه کرد: وقتی تیم اقتصادی ضعیف است باید عوض شود و رییس جمهور یک تیم اقتصادی قوی بگذارد تا آنها بتوانند مشکلات را برطرف و برنامه ریزی کنند

?نماینده ولی فقیه در گلپایگان اذعان داشت: دولت شما دولت تدبیر و امید است مردم نه تدبیر را از شما مشاهده می کنند نه امید دارند باید به این ها توجه و پیگیری شود.

وی با بیان اینکه ما از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار داریم که این موارد را پیگیری کنند یادآور شد: مردم در مشکلات سخت اقتصادی هستند و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

وی در خاتمه با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری هیچ بن بستی نداریم خاطر نشان کرد: بعضی القا می کنند کشور به بن بست رسیده است اما راه روشن است ، امکانات در کشور مان فراوان است اما باید به درستی مدیریت شود مسئولین خوب کار کنند تا مشکلات و سختی ها را پشت سر بگذاریم.

خبرنگار بیان : مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات