امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۶/۰۷
کد خبر : 117582
چاپ خبر :
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان:

باید روحیه بسیجی تقویت و از این ظرفیت جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده شود.

سرهنگ فروزاد تاکید کرد: باید روحیه بسیجی را تقویت و از این ظرفیت جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری بیان  سرهنگ دوم پاسدار محمود فروزاد فرمانده سپاه گلپایگان در جشنواره مالک اشتر که عصر روز گذشته در سالن بصیرت ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان برگزار گردید ؛ با بیان اینکه بسیج انقلابی ترین نهادی است که با پیروزی انقلاب اسلامی شروع شده و به کار خود ادامه داده و در چهل سال اخیر نقش بی بدیلی در انقلاب اسلامی داشته است ؛ اظهار داشت: در چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران با جنگ احزاب علیه انقلاب اسلامی مواجه هستیم و بسیج با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تعیین وظایف توسط ایشان در این خصوص در حد وسع در این جهت گام برداشته است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گلپایگان ابراز داشت: انقلاب ما صفحه جدیدی از ویژگی‌های خاص حکومت داری و انسان کامل را نشان داده است.

 

سرهنگ فروزاد با اشاره به جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس و تحریم ها علیه ایران خاطر نشان کرد: مردم نشان دادند که هر جا روحیه جهادی و انقلابی وجود داشته پیروزی از آن نیروهای انقلابی و بسیجی بوده است .

وی تاکید کرد: باید روحیه بسیجی را تقویت و از این ظرفیت جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

سرهنگ فروزاد با اشاره به اهمیت اعتلای درونی بسیج گفت: نباید تنها به دنبال اجرای برنامه ها بود و از اعتلای درونی بسیج غافل شد زیرا در صورت غفلت از درون ضربه خواهیم خورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گلپایگان با بیان اینکه هشت طرح اصلی برای رده های مختلف بسیج در طرح های مختلف در نظر گرفته شده و در سال ۹۷ اجرایی شده است تصریح کرد: گشت های بسیجی محله محور در جهت افزایش امنیت محلات ، اردوهای جهادی ، تشکیل صندوق قرض‌الحسنه مردم داری ، طرح شهید مهران محمدی و ارتباط منزل ، مدرسه و مسجد ، طرح شهید محسن حججی از جمله این طرح ها می باشد.

وی با عنوان اینکه باید ۸ الی ۱۰ میلیون جوان مومن و انقلابی و بسیجی تربیت شوند یادآور شد : از نقاط قوت انقلاب اسلامی ما ارتباط و تعامل نیروهای انقلابی با مسجد می باشد.

وی با بیان اینکه باید تمام اقدامات به بدنه مسجد اتصال داده شود اذعان داشت : متاسفانه طی ۴۰ سال اخیر کارکرد مسجد کمرنگ شده است و این وظیفه بسیج است که تمام فعالیت های خود را به مسجد گره بزند و از ظرفیت های مختلف مسجد در جهت پیشبرد اهداف خود استفاده کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گلپایگان با بیان اینکه دشمن سعی دارد جوانان و نوجوانان را از مساجد دور سازدخاطر نشان کرد: وقتی نقطه ای و محله به محله کار انجام شود خود به خود مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی و.. در جامعه انجام می شود.

سرهنگ فروزاد اضافه کرد: در این جهت باید از ظرفیت پیشکسوتان ، خصوصا ایثارگران با کوله باری از تجربه استفاده نماییم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گلپایگان با بیان اینکه جشنواره مالک اشتر در سطح کشوری ، استانی و ناحیه ای برگزار می شود اذعان داشت : معیارها و پارامتر هایی برای انتخاب افراد موفق در این جشنواره در نظر گرفته شده است.

سرهنگ فروزاد با اشاره به اهداف جشنواره مالک اشتر خاطر نشان کرد : یکی از اهداف این جشنواره شایسته سالاری می باشد ؛ چرا که در جامعه و سیاسیون و مدیران از افراد شایسته تقدیر نمی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان بیان کرد : در بسیاری از رده ها استعداد و خلاقیت هایی وجود دارند که متاسفانه در همان رده و محله و پادگان بسته می ماند نیاز هست که این خلاقیت و ابتکار و شناسایی و پیاده شود.

سرهنگ فروزاد گفت : خود ارزیابی از دیگر اهداف جشنواره مالک اشتر می باشد.

وی با عنوان اینکه در این جشنواره از برگزیدگان رده های مختلف تقدیر به عمل می آید اذعان داشت : اکثر این افراد نیروهای جوانی هستند که بدون هیچ چشمداشتی فعالیت می کنند .

سرهنگ فروزاد گفت: امیدواریم این گونه برنامه ها در جهت اعتلای بسیج و نظام جمهوری اسلامی ایران باشد چرا که در شرایط فعلی تمام تلاش دشمنان جدا کردن مردم از بدنه حاکمیت و نظام جمهوری اسلامی ایران است و این از نقاط قوت انقلاب اسلامی ما بوده که دشمن به آن پی برده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گلپایگان ابراز کرد : بسیج به عنوان مردمی ترین نهاد وظیفه برقراری تعامل بیشتر ، افزایش رضایت‌مندی مردم نسبت به بدنه نظام و حاکمیت را دارا می باشد.

سرهنگ فروزاد در خاتمه با بیان اینکه علیرغم انتقاداتی که نسبت به بعضی از مسائل و سیاسیون و مدیریت وجود دارد بسیج طرفدار اصل نظام و انقلاب و طرفدار دولت ( به عنوان نماینده حاکمیت نه اقداماتی که انجام می دهد) می باشد ؛ اظهار داشت: زمانی که دشمن مشترکی دربرابر ما قرار گیرد باید دقت کنیم در زمین دشمن بازی نکنیم و از ظرفیت ها جهت پیشبرد اهداف انقلاب و سپردن پرچم انقلاب اسلامی به دست صاحب الزمان (عج) استفاده نماییم

خبرنگار بیان مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات