امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۶/۰۴
کد خبر : 117578
چاپ خبر :
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه گلپایگان:

دشمن سعی دارد با فشار های اقتصادی عرصه را بر مردم تنگ کرده و آنها را مقابل نظام قرار دهد.

حجت الاسلام مردانی عنوان کرد: دشمنان می خواهند فضا و عرصه را بر مردم تنگ کنند وبا مشکلات اقتصادی، دلار ، گرانی ، پایین آوردن ارزش پولی ، می خواهند نگذارند جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را بگیریم.

به گزارش خبرگزاری بیان  حجت الاسلام مردانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه گلپایگان در جشنواره مالک اشتر که عصر امروز در سالن بصیرت ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان برگزار گردید اظهار داشت: در این فضای متلاطمی که در عرصه های مختلف بین المللی ، منطقه ای ، کشور قرار داریم و با مشکلات فرهنگی ، اقتصادی ، سیاسی دست و پنجه نرم می کنیم و جنگ احزابی که شکل گرفته و ما در مقابلش ایستادیم باید نکاتی مورد توجه قرار گیرد.

نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه گلپایگان با عنوان اینکه ۸۰ درصد مشکلاتی که امروز با آنها دست و پنجه نرم می کنیم ریشه خارجی دارند اذعان داشت: استکبار جهانی با برنامه ریزی هایی که انجام داده ، فضای فکری مسمومی را به خورد جامعه می دهند و هدفشان نظام و انقلاب اسلامی و بسیجیان است.

 

وی افزود : دشمنان با عرصه هایی که تعیین می کنند با برجام ها و موضوعات حقوق بشری می خواهند شکست ها را به ما تحمیل کنند.

حجت الاسلام مردانی با بیان اینکه دشمن عرصه هایی برنامه ریزی و طراحی می کند تا عرصه را بر ما تنگ کند تصریح کرد : اما ما عرصه مهدوی ، فاطمی ، زینبی و علوی را داریم و در مقابل آنها خواهیم ایستاد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه گلپایگان با عنوان اینکه باید در این فضا چهار محور اصلی مورد توجه قرار گیرد افزود : با توجه به اینکه اکثر مشکلات کشور خارجی است اما متاسفانه در داخل کشور افرادی در جایگاه اجرایی و غیر اجرایی قرار دارند که نمی خواهند برای پیشبرد اهداف انقلاب و نظام هزینه کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد : اولین شاخصه روحیه بسیجی اعتماد است ، و باید از همه نیروهای کارآمدی که در سطح کشور خدمت می کنند استفاده و در مقابل کسانی که وظایف خود را انجام نمی دهند باید ایستاد

وی با اشاره به احتکار های اخیر بیان کرد: در بحث احتکار ها تا بسیج به میدان نیامد هیچ اتفاقی نیفتاد .

وی گفت: این اعتماد نسبت به نظام و انقلاب اسلامی وجود دارد در عرصه بسیج است.

حجت الاسلام مردانی عنوان کرد: در پیچ تاریخی قرار داریم که ممکن است مدتها طول بکشد اما باید در صحنه حضور داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه گلپایگان اذعان داشت: زنده نگهداشتن روحیه امیدواری نسبت به انقلاب ، وظیفه بسیجیان است .

وی افزود: نظام و انقلاب اسلامی ما نظام مهدوی و جایگاه ائمه اطهار است و نباید بخاطر مشکلاتی که اتفاق افتاده کوتاه آییم

وی یادآور شد: باید به عنوان فردی که نقش مالک اشتر را ایفا می کنیم در مایوس کردن دشمنان تلاش نماییم.

وی با تاکید بر تقویت روحیه وفاداری به نظام و انقلاب بیان داشت: شاید کار نظام در برخی عرصه ها به مو برسد اما پاره نخواهد شد.

حجت الاسلام مردانی با اشاره به برنامه ای که نظام استکباری از دی ماه سال گذشته برای ما طراحی کرده بود که مردم را در مقابل نظام قرار دهند عنوان کرد: دشمنان می خواهند فضا و عرصه را بر مردم تنگ کنند وبا مشکلات اقتصادی، دلار ، گرانی ، پایین آوردن ارزش پولی ، می خواهند نگذارند جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: با همه این ها شرایط کنونی از فتنه ۸۸ ، فتنه۸۷ و فتنه ۶۸ ، جنگ تحمیلی سخت تر نخواهد بود و می توانیم با
افتخار از آن بیرون آییم.

حجت الاسلام مردانی با بیان اینکه باید روحیه ملی که وظیفه بسیجیان است آنرا تقویت کنیم اظهار کرد: مهمترین شاخصه تقویت روحیه ملی تقویت روحیه امیدواری است که شاخصه مهم آن اعتماد است.

وی افزود: شاخصه دیگر این است که حرکت کنیم بخشی از آن در کف جامعه و دست خود ماست از ظرفیت کم شروع کنیم و بیشترین بهره برداری داشته باشیم.

وی با تاکید بر تقویت صندوق های قرض الحسنه ابراز داشت: باید برای برون رفت از مشکلات صبر و تقوا داشته باشیم.

وی افزود: فهم دقیق فضای باطلی که امروز وجود دارد از جمله شاخصه های بسیج می باشد.

وی اضافه کرد: در فضای بسیج کارهای ویژه و برجسته ای می توانید انجام دهید .

 

حجت الاسلام مردانی بیان کرد : روحیه دستگیری ،ایثار ، کمک در جامعه کمرنگ شده است و باید تقویت کنیم.

وی در پایان با تاکید بر توجه به ذکر و یاد خدا اذعان داشت: امیدواریم خدا توفیق دهد وظایف خود را بشناسیم و به نحو احسن انجام دهیم.

خبرنگار بیان مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات