امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۶/۰۲
کد خبر : 117479
چاپ خبر :
رییس هیئت تیر و کمان شهرستان گلپایگان خبر داد:

گلپایگان میزبان ۵۲ تیرانداز در مسابقات آزاد منطقه ای و استانی تیر و کمان

فرجی با بیان اینکه در این مسابقات ۶ تیم از شهرهای تهران ، شازند استان مرکزی ، سیستان و بلوچستان ، شیراز ، گلپایگان و خمین شرکت کردند تصریح کرد: حدود ۵۲ نفر ورزشکار در دوگروه آقایان و بانوان در این مسابقات حضور دارند .

به گزارش خبرگزاری بیان مریم فرجی رییس هیئت تیر و کمان شهرستان گلپایگان در حاشیه مسابقات تیراندازی با کمان سنتی استانی و منطقه ای که صبح امروز در شهرستان گلپایگان برگزار گردید در مصاحبه با خبرنگار بیان اظهار داشت: هیئت تیر و کمان شهرستان گلپایگان به طور رسمی کار خود را از مهر ماه سال ۱۳۸۷ شروع کرد و طی این چند سال چندین مقام استانی توسط بانوان و آقایان کسب نموده است.

فرجی ابراز داشت: انتخاب خانم راضیه اعظمی از قسمت معلولین در انتخابی تیم ملی و کسب چندین مقام قهرمانی کشور در رده نونهالان و نوجوانان در سال های ۱۳۸۲و ۱۳۸۶ از افتخارات هئیت تیر اندازی با کمان شهرستان بوده است

رییس هیئت تیر و کمان گلپایگان با بیان اینکه این مسابقات به مناسبت اعیاد قربان و غدیر و آغاز هفته دولت به میزبانی شهرستان گلپایگان برگزار می گردد تصریح کرد: این مسابقات بصورت مسابقات آزاد منطقه ای و استانی و به صورت تمام سنتی برگزار می شود .

وی با بیان اینکه در این مسابقات ۶ تیم از شهرهای تهران ، شازند استان مرکزی ، سیستان و بلوچستان ، شیراز ، گلپایگان و خمین شرکت کردند تصریح کرد: حدود ۵۲ نفر ورزشکار در دوگروه آقایان و بانوان در این مسابقات حضور دارند .

فرجی در خاتمه گفت: مسابقات در چهار رده سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان و در مسافت های مختلف برگزار می شود و برای فینال نتایج اعلام خواهد شد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات