چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

مطمئن نیستیم خبر غرق شدگی در سد کوچری گلپایگان صحت داشته باشد/ تاکنون هیچ مفقودی گزارش نشده

به گزارش خبرگزاری بیان عصر دیروز خبر غرق شدن یک نفر در سد کوچری گلپایگان در کانال شهروند شهرداری گلپایگان منتشر گردید. و ذکر گردیده بود که اعلام این خبر توسط همشهریان گزارش گردیده است.
پس از حضور پرسنل امداد و نجات آتش نشانی گلپایگان در محل حادثه ، عملیات جستجو آغاز شد که بدلیل تاریک شدن هوا، جستجو طبق گفته سخنگوی آتش نشانی گلپایگان به صبح امروز موکول گردید.

جهت اطلاع از چگونگی این حادثه و اینکه آیا جسد غریق پیدا شده است خبرنگار ما با مهدی خلج سرپرست آتش نشانی گلپایگان تماس حاصل نمود که وی در پاسخ به خبرنگار ما گفت: پس از اعلام خبر غرق شدن یکنفر در سد کوچری گلپایگان و حضور ما در منطقه و انجام عملیات جستجو ما تا کنون جسدی پیدا نکردیم.
وی ادامه داد: حتی لباس و وسیله ای که بتوان مطمئن شد کسی در آب افتاده در محل نبوده و فقط افرادی که برای گردش آمده بودند گفتند دیده اند کسی در آب افتاده است.
مهدی خلج همچنین افزود: تا کنون گزارشی مبنی بر گم شدن کسی دریافت نشده است.

حمید رضا کریمیان رییس جمعیت هلال احمر گلپایگان نیز در این باره به خبرنگار بیان گفت: اعلام خبر غرق شدگی توسط یکی از همشهریان به ۱۱۰ گزارش شده است .
وی افزود: نیروهای آتش نشانی و امداد و نجات نیز که به محل اعلام حادثه اعزام شدند ظاهرا کسی آنجا اطلاع نداشته است.
کریمیان در خاتمه گفت: به نظر نمی رسد این خبر واقعی باشد چون نیروهای آتش‌ نشانی تا پشت دریاچه سد را چک نمودند و جسدی پیدا نکردند.

در صورت واقعی بودن این خبر و کشف جسد اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 117387 و در روز پنجشنبه 1 شهریور 1397 ساعت ۱۴:۱۳:۰۰
2024 copyright.