امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۶/۰۱
کد خبر : 117387
چاپ خبر :
سرپرست آتش نشانی گلپایگان:

مطمئن نیستیم خبر غرق شدگی در سد کوچری گلپایگان صحت داشته باشد/ تاکنون هیچ مفقودی گزارش نشده

سرپرست آتش نشانی گلپایگان گفت: پس از اعلام خبر غرق شدن یکنفر در سد کوچری گلپایگان و حضور ما در منطقه و انجام عملیات جستجو ما تا کنون جسدی پیدا نکردیم.

به گزارش خبرگزاری بیان عصر دیروز خبر غرق شدن یک نفر در سد کوچری گلپایگان در کانال شهروند شهرداری گلپایگان منتشر گردید. و ذکر گردیده بود که اعلام این خبر توسط همشهریان گزارش گردیده است.
پس از حضور پرسنل امداد و نجات آتش نشانی گلپایگان در محل حادثه ، عملیات جستجو آغاز شد که بدلیل تاریک شدن هوا، جستجو طبق گفته سخنگوی آتش نشانی گلپایگان به صبح امروز موکول گردید.

جهت اطلاع از چگونگی این حادثه و اینکه آیا جسد غریق پیدا شده است خبرنگار ما با مهدی خلج سرپرست آتش نشانی گلپایگان تماس حاصل نمود که وی در پاسخ به خبرنگار ما گفت: پس از اعلام خبر غرق شدن یکنفر در سد کوچری گلپایگان و حضور ما در منطقه و انجام عملیات جستجو ما تا کنون جسدی پیدا نکردیم.
وی ادامه داد: حتی لباس و وسیله ای که بتوان مطمئن شد کسی در آب افتاده در محل نبوده و فقط افرادی که برای گردش آمده بودند گفتند دیده اند کسی در آب افتاده است.
مهدی خلج همچنین افزود: تا کنون گزارشی مبنی بر گم شدن کسی دریافت نشده است.

حمید رضا کریمیان رییس جمعیت هلال احمر گلپایگان نیز در این باره به خبرنگار بیان گفت: اعلام خبر غرق شدگی توسط یکی از همشهریان به ۱۱۰ گزارش شده است .
وی افزود: نیروهای آتش نشانی و امداد و نجات نیز که به محل اعلام حادثه اعزام شدند ظاهرا کسی آنجا اطلاع نداشته است.
کریمیان در خاتمه گفت: به نظر نمی رسد این خبر واقعی باشد چون نیروهای آتش‌ نشانی تا پشت دریاچه سد را چک نمودند و جسدی پیدا نکردند.

در صورت واقعی بودن این خبر و کشف جسد اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات