امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۵/۲۱
کد خبر : 117321
چاپ خبر :

کارنامه «روحانی» کارنامه اصلاح‌طلبان است/ مگر «جهانگیری» زمان انتخابات نگفت من اصلاح‌طلب هستم؟!

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه کارنامه روحانی کارنامه اصلاح‌طلبان است، گفت: مگر آقای جهانگیری زمان کاندیداتوری در تلویزیون نگفت من اصلاح‌طلب هستم. پس باید جواب مردم را بدهد و بگوید چرا نتوانست نرخ دلار را ۴۲۰۰ تومان را نگه دارد.

به گزارش خبرگزاری بیان محمّد سلیمانی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی و وزیر اسبق ارتباطات ضرورت پاسخگو بودن اصلاح‌طلبان در قبال عملکرد دولت روحانی را مورد تأکید قرار داد و گفت: اصلاح‌طلب‌ها و دولت آقای روحانی باید بیایند به مردم توضیح بدهند که چه شد در این ۵ سال، تولید را خواباندند، نقدینگی را چهار برابر کردند و ارز ۳ هزارتومانی را به ۱۱ هزار رساندند.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان از پاسخگویی نسبت به عملکرد دولت روحانی فرار می‌کنند، خاطرنشان کرد: مگر آقای جهانگیری زمان کاندیداتوری در تلویزیون نگفت من اصلاح‌طلب هستم. اگر ایشان اصلاح‌طلب است و فرمان اقتصاد هم دست ایشان است، پس باید جواب مردم را بدهد و بگوید چرا نتوانست نرخ دلار را ۴۲۰۰ تومان را نگه دارد؟ چرا در بانک مرکزی را باز کردند و هرکس هر چقدر طلا و سکّه خواست، برد. ایشان باید بگوید چرا این بلا را سر کشور آوردند. باید جواب بدهند.

نماینده سابق تهران ادامه داد: چرا آقای روحانی در مصاحبه اخیرش مسائل اصلی را مطرح نکرد. مگر ایشان قول نداد تغییر و تحولی را در سطح وزرا انجام دهد؟ خب چرا نکرد؟ اینها سؤالاتی است که باید پاسخ بدهند، نه اینکه به مسائلی بپردازند که نه به درد روز مردم می‌خورد نه به درد شب آن‌ها!

سلیمانی با بیان اینکه مگر شورای شهر و مجلس دست اصلاح‌طلبان نیست، تصریح کرد: پس چرا آن‌ها در مجلس سکوت کردند و یک نفر از اصلاح‌طلب‌های تهران، سؤال از رئیس‌جمهور را امضاء نکرد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه کارنامه آقای روحانی کارنامه اصلاح‌طلبان است، اظهار داشت: بیشتر استانداران کشور، اصلاح‌طلب هستند و حتی برخی از آن‌ها در فتنه فعّال بوده‌اند. پس اکنون باید جواب بدهند. مگر بسیاری از صرافی‌ها دست اصلاح‌طلبان نیست و آن‌ها در بسیاری از مراکز نظام، دارای سِمت نیستند؟خب آن‌ها طلبکار چه هستند؟

به اعتقاد وزیر اسبق ارتباطات، اسحاق جهانگیری، به عنوان فرمانده اقتصادی دولت، شکست خورده است و اگر آقای روحانی بخواهد در حوزه اقتصاد، کار اساسی انجام دهد، در اوّلین گام باید کسی را تغییر دهد که فرمان اقتصاد دست او بوده است.

سلیمانی افزود: وقتی آقای جهانگیری تغییر کند، تفکر اقتصادی دولت تا حدودی تغییر می‌کند، چرا که این نگرش و تفکر به اقتصاد است که شکست خورده است. بنابراین اگر آقای روحانی می‌خواهد حرکتی به نفع مردم انجام بدهد و اقتصاد را به مسیر اصلی خود برگرداند، باید کانون اصلی ایجاد مشکلات را تغییر دهد که آقای جهانگیری است.

منبع: فارس

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات