امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۵/۱۸
کد خبر : 117222
چاپ خبر :

ضرب‌وشتم؛ هدیه روز خبرنگار به عکاس تسنیم در تبریز ‌

همزمان با روز خبرنگار، مأموران رفع سد معبر شهرداری ‌با فروشنده کنار خیابان و خبرنگار تسنیم که برای ممانعت از تحقیر یک نان‌آور خانواده تذکر داده بود، مورد ضرب‌وشتم و بی‌احترامی قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری بیان  همزمان با روز خبرنگار، مأموران رفع سد معبر شهرداری، فروشنده کنار خیابان و خبرنگار تسنیم را که برای ممانعت از تحقیر یک نان‌آور خانواده تذکر داده بود، مورد ضرب‌وشتم و بی‌احترامی قرار دادند.

عبدل‌پور با اشاره به اینکه روز گذشته مأموران شهرداری برای برخورد با وانتی میوه‌فروش واقع در خیابان خطیب، به وی حمله‌ور شدند گفت: ابتدا احساس کردم اراذل و اوباش بودند که فیلم آن صحنه را برداشتم، ولی وقتی دقت کردم، دیدم نیروهای شهرداری پول‌ها و ترازوی میوه‌فروش را به‌زور با خود می‌برند، میوه‌فروش را به‌روی زمین می‌کشند و او مقاومت می‌کند که به‌شدت ناراحت شدم و جلو رفتم تا مانع زدن یک نان‌آور یک خانواده و یک فرد آبرومند شوم.

وی افزود: معتقد بودم در این زمان خاص نباید چنین تنشی در جامعه به‌وجود آید ولی رفتار ناشایست آنها حساسیت‌برانگیز بود که به‌عنوان وظیفه شرعی هر مسلمان، سعی کردم جلو بروم و از این‌گونه رفتارشان “نهی از منکر” کنم اما با نشان دادن کارت شناسایی خود، مأمور شهرداری کارت شناسایی من را پاره کرد و خانواده‌ام را به‌باد فحش گرفت.

عکاس خبرگزاری تسنیم با ابراز اینکه مأموران شهرداری به من حمله‌ور شدند و با اسپری فلفل، باتوم و مشت و لگد از خجالت من در آمدند تصریح کرد: به‌زور می‌خواستند من را داخل ماشین کنند که من مقاومت می‌کردم و مردم هم مانع شدند اما لنز گران‌قیمت دوربینم را از دستم گرفتند و به ماشین پرت کردند و بعدش از شدت ضربات به سرم از هوش رفتم که مأموران شهرداری بلافاصله سوار ماشین شده از صحنه فرار کردند.

عبدل‌پور با بیان اینکه “مردم مانع بردن من به ماشین می‌شدند، چراکه  می‌گفتند در دفاع از یک مظلوم نهی از منکر کرده ولی مانند اراذل و اوباش با آن جوان (خبرنگار) رفتار می‌کنید” ادامه داد: مردم پیکر بی‌هوش مرا به یکی از مغازه‌ها برده و در مغازه با آب پاشیدن به صورتم به‌هوش آوردند.

وی خاطرنشان کرد: ساعاتی بعد از ماجرا کار مأموران شهرداری به تهدید اهالی محل رسید تا اسم و آدرس من را پیدا کنند و با سندسازی ماجرا را به‌عکس جلوه دهند اما فیلم تمامی صحنه‌ها موجود است و استشهاد محلی نیز در مورد رفتار ناشایست مأموران شهرداری وجود دارد.

تسنیم: امیدواریم شهرداری در مورد این رفتار ناشایست جوابگو بوده و با افراد خاطی برخورد کند چراکه تکرار این ماجرا سبب بدبینی‌های گسترده مردم به ادارات، به‌ویژه شهرداری می‌شود.

منبع: تسنیم

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات