امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۵/۱۷
کد خبر : 117151
چاپ خبر :

حاشیه مجلس| فریادهای محجوب بر سر لاریجانی و هیاهوی مخالفان استیضاح ربیعی در صحن

جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست علنی امروز مجلس با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش خبرگزاری بیان  جلسه مجلس شورای اسلامی برای استیضاح علی ربیعی وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در شرایطی برای دومین بار صبح امروز (چهارشنبه، 17‌مرداد) در صحن پارلمان آغاز شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

بیشتر بخوانید:

سردرگمی مجلس در استیضاح ربیعی/لاریجانی تنفس داد

براساس این گزارش، در این جلسه به محض اینکه درب ورودی صحن پارلمان به روی خبرنگاران گشوده شد، صدای فریادهای علیرضا محجوب عضو کمیسیون اجتماعی مجلس و یکی از مخالفان استیضاح بلند شده بود که خطاب به لاریجانی رئیس مجلس اعلام می‌کردند “جلسه استیضاح ربیعی غیررسمی است.”

وقتی لاریجانی دلیل این موضوع را از محجوب سوال کرد وی عدم حضور وزیرتعاون و هیئت همراه او در صحن پارلمان را علت این موضوع اعلام کرد که در آیین‌نامه به صراحت ذکر شده است.

طبق این گزارش، لاریجانی نیز در پاسخ به محجوب گفت که «ما آقای ربیعی خواستیم که چند دقیقه بیرون از صحن پارلمان باشد، بگویید آقای ربیعی داخل بیاید، وزیر باید در  جلسه استیضاح حضور داشته باشد، اگر هم نیاید، استیضاح انجام می‌شود، این در ماده 229 آیین‌نامه داخلی مجلس به صراحت آمده است، دیگر جای بحثی نیست».

، جلسه استیضاح وزیر تعاون در مجلس در حالی آغاز شد که تعداد زیادی از نمایندگان گِرد جایگاه هیئت‌رئیسه و به‌خصوص علی لاریجانی حلقه زده بودند.

منبع: تسنیم

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات