امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۴/۱۹
کد خبر : 116997
چاپ خبر :

شادی برای چی؟

حالا چطور عده ای به دنبال مراسم شاد هستند ؟؟ به عقیده نگارنده برای این عده  ماموریتی تعریف کرده اند تا با تحمیق جامعه از طریق شادی و خوشی مردم را دچار خلصه و نشئه مصنوعی کنند تا این نا کارآمدیها مورد مطالبه قرار نگیرد.

به گزارش خبرگزاری بیان وقتی هروز لابه لای اخبار و اطلاعات روزانه را نگاه می کنیم با انواع سلطانها برخورد می کنیم که اصولا شادی را از ذهن بیرون می کند.

 

دقت کنید این اخبار  زود با تکنیکهای رسانه ی حامی دولت  هم زود فراموش  می شود و یا اصلا پرداخته نمی شود ولی در ذهن مردم می ماند.

 

آنوقت عده ای می گویند باید شاد باشیم همینجوری برای اینکه درد هامون فراموش بشه .جالبه در جراید و نوشته های خودشون همونها که همینطوری خوشند می نویسند چون مردم گرفتارند واعتراف به نا کارآمدی دولت دارند می گویند بایدمردم را خوش نگه داریم.

 

یک روز سلطان سکه ،یک روز سلطان میوه ،یک روز سلاطین واردات خودرو، یک روز سلطان موز یک روز سلطان مواد اولیه خوراک دام و خاک مخصوص گربه و فضولات انسانی و….حالا از اونطرف مردم که این مطالب را می فهمند چه تصوری در ذهنشان باقی می ماند .

 

افرادی که با بیکاری طولانی ورکود  و فشار اقتصادی فراوان حاصل از تنبلی دولت و بخش زیادی از نمایندگان  که چشم بر آنطرف آبها بسته اند طرفند چگونه می توانند خوش باشند واصلا چگونه می توان خوش بود .

 

اگر اندکی و فقط اندکی از رفتارهای دولت و دولت مردان و اعظم نمایندگان در این شرایط همراهی و همکاری و اقدام بود حتما مردم هم امیدوار آنگاه خوشی وشادی برلبانشان و رفتارشان نمایان می شد .

 

در خبرها خواندیم که حتی چند خواننده مطرح هم با درک موقعیت اقتصادی مردم تا بهبود شرایط و در اعتراض به وضع موجود  کنسرتهای خود را به حالت تعلیق درآورده اند و حتی سلبریتهای حامی دولت نیز با توبه از عملکرد خود در تهیج مردم در رای دادن به دولت ابراز ندامت کرده اند.

 

حالا چطور عده ای به دنبال مراسم شاد هستند ؟؟ به عقیده نگارنده برای این عده  ماموریتی تعریف کرده اند تا با تحمیق جامعه از طریق شادی و خوشی مردم را دچار خلصه و نشئه مصنوعی کنند تا این نا کارآمدیها مورد مطالبه قرار نگیرد.

 

و از این طریق با جنجال آفرینی و دستکاری در پایه های محکم اعتقادی و دینی جامعه حاشیه را بر متن غلبه دهند ولی باید بدانند اعتراضات به افرادی که دنبال نفسانیات خود هستند و هیچ چیز برایشان مهم نیست جز گسترش فساد و فحشا که بن مایه درونی آنها است، که هراز گاهی  براثر اتفاقی و از سر نادانی آنها را بروز می دهند محکم ادامه خواهد داشت و صدالبته ناکارآمدی سیاستهای لیبرالی و وادادگی از نفس افتادگان را نیز نخواهند گذاشت فراموش شود وبر علیه نظام اسلامی وانقلاب  فاکتور کنند.

 

بله شادی ونشاط زمانی ساری و جاری خواهد بود که دولت خود در برخورد با مفسدان و دانه درشتها و آقازاده های فاسد که بلای جان نظام ومردم شدند پیش قدم شده وآثار آن هویدا شود.

 

زمانی مردم شادخواهند بود که جوانان بیکار خود را با آقازادگان ویژه خواران مقایسه نکنند و عدالت را حس کنند ،زمانی خوشحالی در مردم بوجود می آید که عزت مردم و کشور حفظ شود و نا کارآمدی  تفکر لیبرالی و غرب زدگی و بیگانه پرستی و روحیه ما نمی توانیم به روحیه انقلابی و ما می توانیم تبدیل شود و رونق تولید و کسب کار شکل بگیرد و قاچاق و واردات بی رویه  از کشور رخت بربند.

 

بله آنگاه می توان گفت مردم شادند که خود بخود وقتی امر ازدواج و کار تسهیل شود ، چهره خانوادها شاد خواهد شد، وقتی که شرایط اقتصادی مهیا شود و رونق مسافرت و گردشگری داخلی رونق یابد مردم خود به خود شاد می شوند وقتی دغدغه ها کم شود و سیاستهای صندوق بین المللی پول از کشور رخت بربندد و اقتصاددانان لیبرال جای خود را به جریان دلسوز وانقلابی که نگاه به درون دارند سپرده شود و دهها اگر وامای دیگر  اصلا  نیازی نیست کسی برای آنها دلالی کند. مردم خودشان حتما شاد وخوش خواهند بود .

 

بهتر است دلالان خوشی مردم که هوی نفسشان بر وجودشان غلبه کرده بروند وفکری بخاطر سرخوشی خود کنند.

 

محمد ولایتی

 

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات