امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۴/۱۴
کد خبر : 116718
چاپ خبر :
آیت الله طهماسبی امام جمعه گلپایگان :

شهردار و اعضای شورای شهرگلپایگان باید پاسخگو باشند / من از دادستان  درخواست می کنم به جد وارد این موضوع شوند

امام جمعه گلپایگان گفت: چرا بودجه شهرداری که باید برای پرداخت حقوق پرسنل و کارگران زحمتکش و عمران و آبادانی شهرهزینه گردد صرف برنامه ضد ارزشی می شود.

به گزارش خبرگزاری بیان به نقل از ایسنا  آیت الله سید علی طهماسبی در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته گلپایگان با اشاره به  14 تیر روز شهرداری و دهیاری ها اظهار کرد: شهرداران و دهیاران می توانند نقش مهمی در توسعه و پیشرفت شهرها و روستاها داشته باشند به شرط اینکه رسالت خود را به درستی انجام دهند و از حاشیه سازی ها که باعث غفلت از وظایف اصلیشان می شود خودداری کنند .

 

وی ادامه داد: از بعضی از کارهای ارزشمندی که در شهر توسط شهردار و مدیران شهرداری انجام می شود، تشکر می کنیم اما جا دارد گلایه ای کنیم،  برنامه ای که شب گذشته در پارکشهر برگزار شد باعث نگرانی جدی ما و باعث نگرانی مردم متدین شده است. دعوت از افراد معلوم الحال به عنوان هنرمند آفتی است که متاسفانه در گلپایگان دارد رواج پیدا می کند.

 

امام جمعه گلپایگان گفت:آنچه در جشنواره کباب و شب گذشته(پنجشنبه شب ) در پارکشهر اتفاق افتاد دهن کجی به ارزش های اسلامی،و دور از شان مردم متدین و انقلابی گلپایگان بوده است. اعضای شورای اسلامی شهر گلپایگان که  این برنامه را تصویب کردند و هم تعدادی از آنها در برنامه دیشب شرکت داشتند باید پاسخگو باشند.

 

وی تصریح کرد:چرا بودجه شهرداری که باید برای پرداخت حقوق پرسنل و کارگران زحمتکش و عمران و ابادانی شهرهزینه گردد صرف برنامه ضد ارزشی می شود.

 

آیت الله طهماسبی افزود: متاسفانه بخش هایی از فیلم برنامه دیشب را دیدم و تاسف خوردم، این برنامه ها برنامه های ضد ارزشی است. نباید بودجه بیت المال و پولی که مردم بابت آبادانی شهر پرداخت می کنند را  یک عده بگیرند و صرف این برنامه های ضد ارزشی کنند. مسئولین باید پاسخ بدهند شورای شهر و شهردار باید پاسخ بدهد که این برنامه های ضد ارزشی برای چیست.

 

وی خاطر نشان کرد: من نمی گویم که خدایی ناکرده مسئولین غرضی دارند اما دشمن می خواهد قداست را از گلپایگان بگیرد، حواسمان جمع باشد نگذاریم قداست گلپایگان زیر سوال برود و سابقه این شهر مذهبی  مخدوش شود. من از دادستان  درخواست می کنم به جد وارد این موضوع شوند و از تکرار این برنامه ها و سریال های شوم  که گویا دارد سریالی اجرا می شود و سبب تقدس زدایی از گلپایگان می گردد، جلوگیری کنند و جلوی این کار رابگیرند.

 

امام جمعه گلپایگان بااشاره به روز قلم یادآورشد: قلم نقش سازنده ای در زندگی انسان دارد اگر می خواهید قلمی سازنده و بالنده پیدا کنید لازم است با ارزش قلم و رسالت والای آن آشنا شوید. امیدواریم  اهل قلم خوب بنویسند و در راه خدا و هدایت بشریت قلم خود را بر صفحه کاغذ بنهند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات