امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۴/۱۳
کد خبر : 116700
چاپ خبر :
 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان خبر داد:

ورود کاروان سفیران اهل بیت در شهرستان گلپایگان همزمان با روز دختر

ضابطی با بیان اینکه در دهه کرامت طرحی تحت عنوان کاروان سفیران اهل بیت (ع) توسط استان اصفهان راه اندازی شده و خادمان حضرت معصومه(س) در این کاروان حضور دارند اظهار داشت: این کاروان در تمام شهرهای غرب استان به ویژه گلپایگان حضور می یابند.

به گزارش خبرگزاری بیان  سعید ضابطی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در دهه کرامت طرحی تحت عنوان کاروان سفیران اهل بیت (ع) توسط استان اصفهان راه اندازی شده و خادمان حضرت معصومه(س) در این کاروان حضور دارند اظهار داشت: این کاروان در تمام شهرهای غرب استان به ویژه گلپایگان حضور می یابند.

 

وی  ابراز داشت: کاروان مذکور شامل ۱۲ نفر از خادمین خواهران و برادران هستند .

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان بیان کرد: استقبال از این کاروان با حضور در بیمارستان های شهرستان ، مراکز نگهداری سالمندان، گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران و حضور در مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست صورت می گیرد .

 

ضابطی ادامه داد: این کاروان هدیه بسته های متبرک حضرت معصومه(س) را هدیه داده و پرچم متبرک حضرت معصومه( س) به شهرستان گلپایگان خواهد آمد.

 

وی تصریح کرد: زمان ورود کاروان سفیران اهل بیت در شهرستان گلپایگان همزمان با جشن روز دختر ۲۶ تیرماه خواهد بود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان با اشاره به امتحان مهارت آموزی که به صورت سراسری در استان اصفهان برگزار می شود اذعان داشت : این آزمون روز جمعه ۱۵ تیرماه در ۵ شهرستان استان شامل کاشان، نجف آباد، گلپایگان، آران و بیدگل و اصفهان که مجری برگزاری امتحانات هستند برگزار خواهد شد.

 

ضابطی گفت: این آزمون مهارت آموزی کار و دانش برای افرادی که ترک تحصیل کرده و نتوانسته اند ادامه تحصیل دهند و دیپلم مدرسه بگیرند و یا تمایل به داشتن دیپلم کاردانش هستند می باشد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان رشته های مورد آزمون را برشمرد و گفت:  رشته های عکاسی دیجیتال ، چهره سازی ، طراحی صفحات وب و گرافیک کامپیوتری در این آزمون شرکت می کنند.

 

وی عنوان کرد: این امتحان در روز جمعه در دو مرحله نظری و عملی  برگزار می شود که حدود ۶۵ نفر داوطلب در این آزمون شرکت می کنند.

 

وی در خصوص اوقات فراغت دانش آموزان، علاقمندان و هنرمندان و جوانان و نوجوانان  بیان کرد: با همکاری و تعاملی که با مجتمع دیجیتال شهرستان داشتیم ، مجتمع فرهنگی دیجیتال برنامه های خوبی را در رشته های فرهنگی و هنری داشته که بعضی از این کلاس ها دایر شده و برخی در مرحله مقدماتی ثبت نام است که علاقمندان می توانند از آن بهره مند شوند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده در فصل تابستان تصریح کرد: برنامه ریزی اندروید ، کارگاه عکاسی دیجیتال همراه با تور بوم گردی یک روزه که در ۲۳ تیرماه برگزار می شود و کلاس بازیگری و تئاتر در شهرستان که خیلی استقبال شده است

 

وی افزود: کلاس انیمیشن دو بعدی، نقاشی دیجیتال و کلاس گویندگی فن و بیان و خبرنگاری با حضور گوینده خبر و مجری تلویزیونی در قالب ۸ جلسه برگزار می شود.

 

ضابطی با اشاره به ۱۷ مرداد ماه و روز خبرنگار اظهار داشت : به مناسبت روز خبرنگار برنامه های ویژه ای در ۱۶ مرداد ماه برگزار می گردد که در این خصوص از اصحاب رسانه درخواست می شود پیشنهادات و نظرات خود را به منظور هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه ها ارائه دهند.

 

خبرنگار مریم محمدی

 

 

 

 

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات