امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۳/۳۰
کد خبر : 116102
چاپ خبر :

تابش: نامه به سران نظام برای مذاکره با ترامپ موضع اصلاح‌طلبان نیست

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون امید گفت: نامه برخی افراد به سران نظام برای مذاکره با ترامپ موضع اصلاح‌طلبان نیست.

به گزارش خبرگزاری بیان محمدرضا تابش عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون امید (اصلاح‌طلبان) مجلس شورای اسلامی درباره نامه مشترک برخی اصلاح‌طلبان تندرو و اپوزیسیون خارج کشور به مسئولان عالی نظام درباره مذاکره مستقیم با آمریکا گفت: قطعاً همه اصلاح‌طلبان با این نامه موافق نیستند. به هیچ عنوان نمی‌توان گفت متن این نامه موضع جریان اصلاحات برای مذاکره با آمریکا است.

بیشتر بخوانید:

انتقاد وزیر دولت اصلاحات از نامه‌نگاری اصلاح‌طلبان تندرو برای مذاکره با ترامپ

وی با بیان اینکه  این نامه تنها نظر و تحلیل شخصی  افرادی است که آن را نگاشته‌اند، ادامه داد: البته نقدهای نیز به این نامه وارد است. به طور مثال در نامه نگاشته شده، کشورمان را با کره‌شمالی مقایسه کردند که باید با آمریکا مذاکره مستقیم داشته باشد که این نادرست است.

نماینده مردم اردکان در مجلس با تاکید بر اینکه وضعیت ایران و کره‌شمالی متفاوت است، افزود: ایجاد این تردید در کشور که از سر استیصال باید با آمریکا‌ئیها مذاکره کنیم، قطعاٌ به ضرر منافع ملی است.

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه مقایسه کشورمان با کره شمالی در این موضع یک بدسلیقگی است، اظهار داشت: همگان به بدعهدی آمریکا در خروج از برجام اذعان دارند. افرادی که این نامه را تدوین کردند به این سؤال که چگونه می‌توان امروز به هیئت حاکمه این کشور اعتماد کرد؟ پاسخی ندادند.

منبع: تسنیم

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات