امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۳/۲۳
کد خبر : 115932
چاپ خبر :

اگر تقوا را رعایت کردیم و کار و عمل ما رنگ خدایی گرفت پیروزی از آن ما خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خراسانی اظهار داشت : اگر تقوا را رعایت کردیم و مردم را به یک چشم نگاه کردیم و عدالت را رعایت کردیم خداوند تبارک و تعالی رزق و روزی را از جایی که حتی فکرش را نمی کنیم به ما عنایت می کند.

به گزارش خبرگزاری بیان ایت الله سید علی طهماسبی خطیب جمعه گلپایگان در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان گلپایگان که عصر روز چهارشنبه در تالار اندیشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان برگزار گردید عنوان کرد: مسئولین شهرستان ید واحده هستند و در کنار هم برای خدمت به نظام و شهرستان تلاش خواهند کرد.

وی با اشاره به عهد نامه امیرالمومنین به مالک اشتر ابراز داشت : جا دارد که فصل فصل این عهدنامه مورد بازخوانی جدی قرار گیرد چرا که اگر آنرا مبنای کار خود قرار دهیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد : امیرالمومنین علی علیه السلام در بخشی از این نامه به مالک اشتر می فرمایند باید دلت پر از محبت و عشق به مردم باشد نکند که همانند یک حیوان درنده به جان مردم بیفتی و از امکاناتی که از برکت این مردم به دستت آمده است سوءاستفاده نمایی.

 

وی با اشاره به سخنان امیرالمومنین و تاکید بر آسان گرفتن بر مردم که یا برادران دینی شما هستند و یا همنوع شما بیان کرد : همانگونه که انتظار می رود خدا بر ما آسان گیرد باید بر مردم آسان گرفت و در مواقعی چشم پوشی نمود

 

آیت الله طهماسبی خاطر نشان کرد : مبادا قدرت و ریاست ما را تحت تسلط خود آورد و خود را در عظمت و جبروت به خداوند تشبه کنی.

وی یادآور شد: خداوند متعال هر جباری را به ذلت می کشاند و هر خود پسندی را بی ارزش می کند.

وی با تاکید بر رعایت انصاف بیان کرد: اگر انصاف نداشته باشیم گرفتار ظلم شده و هر کس به بندگان خدا ظلم کند خداوند دشمنش خواهد شد و کسی که خداوند با او دشمنی کند حجتش از بین رفته و پیوسته در حال جنگ با خدا خواهد بود تا اینکه توبه کند و دست از ظلم به بندگان بردارد .

 

نماینده ولی فقیه در گلپایگان اذعان داشت: هیچ چیز به اندازه ظلم کردن نعمت خدا را تغییر نخواهد داد.

وی گفت: خدای متعال صدای ستم دیدگان را می شنود و در کمین ظالمان و ستمگران است.

 

امام جمعه گلپایگان خاطر نشان کرد : خدای متعال با مسئولیتی که در اختیار شما قرار داده به شما لطف کرده و زمینه خدمتگزاری را فراهم نموده است.

وی گفت: این فرصتی است که باید ذخیره معنوی و توشه آخرت فراهم کنید .

خطیب جمعه گلپایگان با بیان اینکه حوائج مردم به سوی شما مسئولین می باشد گفت: مردم به کار ، مدیریت و فکر نیاز دارند .

وی با بیان اینکه این نعمت خداوند است که به شما داده شده و باید سپاس گذار باشید تصریح کرد : از نعمتی که به شما داده شده است ملول و خسته نشوید چون اگر خسته شوید خدا آنرا از شما خواهد گرفت

 

آیت الله طهماسبی در خاتمه با بیان اینکه رمز موفقیت شما در شهرستان گلپایگان دو چیز است تصریح کرد : اگر می خواهید موفق شوید رفتار عاقلانه و تلاش جاهدانه را سرلوحه کار خود قرار دهید.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین موسوی خراسانی خطیب جمعه گلشهر با بیان اینکه همه مشکلات ما به نص قرآن حل می شود ابراز داشت: هر کس تقوای الهی را رعایت کند خداوند دری را به روی او باز 0819می کند و مشکل او را حل می کند.

امام جمعه گلشهر اذعان داشت: مشکل جامعه ما تقوا می باشد و تقوا در جامعه ما کمرنگ شده است.

18وی بیان داشت: باید تمرین کنیم تقوا و صداقت داشته باشیم.

امام جمعه گلشهر با بیان اینکه بالاترین صلاح توکل به خداوند است اذعان داشت : اگر به خدا توکل کردیم و کار و عمل ما رنگ خدایی گرفت خدا برای ما کافی است و پیروزی از آن ماست

موسوی خراسانی ابراز داشت: خداوند برای هر چیزی اندازه ای قرار داده است و اگر شما فرمان خدا را انجام دادید خدای تبارک و تعالی در بسیاری از مشکلاتی که در جامعه ما وجود دارد کفاف ماست .

وی در خاتمه با بیان اینکه این مسئولیت ها آنی و زودگذر است گفت : ما مسئولین دوست داریم خدمت کنیم و اگر کاری از دستمان بر می آید که فردای قیامت به عنوان سندی باشد از آنچه از دستمان برمی‌آمد و انجام دادیم.

خبر نگار بیان مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات