امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۳/۱۹
کد خبر : 115763
چاپ خبر :

جام جهانی ۲۰۱۸| صلاح: امیدوارم به اسپانیا بخوریم/ ترک فینال لیگ قهرمانان بدترین لحظه دوران بازیگری‌ام بود

ستاره مصری خط حمله تیم فوتبال لیورپول، از خروج اجباری‌اش از زمین بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل اخیر به عنوان بدترین خاطره حرفه‌اش یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ محمد صلاح در گفت‌و‌گویی اختصاصی با نشریه مارکای اسپانیا، برای اولین بار از زمان مصدومیتش تلخش در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل اخیر – اتفاقی که به دلیل برخورد با سرخیو راموس در اواسط نیمه اول رخ داد – درباره این اتفاق، حضور مصر در جام جهانی، سرخیو راموس و احتمال رویارویی مصر و اسپانیا در مرحله حذفی جام جهانی صحبت کرد که بخشی از این مصاحبه منتشر شده است.

صلاح به مارکا گفت: ترک فینال بدترین لحظه تمام دوران بازیگری‌ من بود. به جایی رسیده بودم که فکر می‌کردم جام جهانی را از دست می‌دهم. وضعیت ویران کننده‌ای بود.

مهاجم مصری لیورپول در ادامه درباره احتمال روبه رو شدن مصر و اسپانیا در مرحله یک هشتم جام جهانی و فرصت رویارویی دوباره او و راموس، عنوان کرد: با اسپانیا روبه رو شویم؟ امیدوارم این اتفاق بیفتد. من سبک بازی (مهاجم اسپانیا) دیه‌گو کاستا را دوست دارم. او نه تنها از نظر شخصیتی بلکه از نظر فنی در سطحی بالاست. برای مصر همین که توانسته جواز حضور در جام جهانی را بگیرد همان حس و حالی را دارد که اسپانیایی‌ها با قهرمانی در جام جهانی دارند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات