چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

بیانیه و فراخوان روز قدس دفتر بسیج دانشجویی سپاه گلپایگان

به گزارش خبرگزاری بیان؛ بسیج دانشجویی سپاه گلپایگان در آستانه راهپیمایی روز قدس بیانیه ای را به شرح زیر صادر کرد:
پیروزی انقلاب اسلامی در عصر حاضر بارقه های امید و حیات را در دل اسلام و امت مسلمان زنده کرد. چرا که این حرکت تاریخی در راهبرد نهایی خود براندازی تمام حکومت های ظلم و جورو دست نشانده و استقرار عدالت علوی و مهدوی را به همراه دارد.
معمار انقلاب حضرت امام خمینی(ره) مکرر خطر رژیم کودک کش و اشغال گر صهیونیستی را گوشزد می کند و لزوم یکپارچگی امت اسلامی را برای نابودی این نطفه نامشروع یادآوری کرده و روز قدس را نه تنها متعلق به قدس که متعلق به جهان اسلام می داند و مخصوصاً تمامی ملت هایی که در سیطره ظلم آمریکا و دولت های غاصب قرار دارند و در بیانیه ای در ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ از عموم مسلمانان جهان و دولتهای اسلامی می‌خواهد که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند و جمیع مسلمانان جهان را نیز دعوت می‌کند تا درآخرین جمعۀ ماه مبارک رمضان برای تعیین سرنوشت مردم فلسطین، به عنوان «روز قدس»، طی مراسمی، همبستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین،غزه و کرانه باختری اعلام نمایند.
دیده بان انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از افول رژیم های جعلی همچون صهیونیست جهانی ظرف 25 سال آتی خبر می دهد و در حاشیه آن سهم زیادی از تحقق این وعده بزرگ را به حضور پرشور ملت ها در روز قدس تخصیص می دهد که « اگر ان‌شاء ا… دنیای اسلام روز قدس را به معنای درست کلمه گرامی بدارد و برای فریاد کشیدن بر سر صهیونیستهای غاصب، مغتنم بشمارد، به میزان زیادی دشمن را شکست خواهد داد و به عقب‌نشینی وادار خواهد کرد.»
رهبر معظم انقلاب در پاسخ به سخنان و شعارهای سخیف عده ای مزدور دشمن که در داخل شعار نه غزه نه لبنان سر دادند و حتی لزوم این روز بزرگ را خدشه دار کردند فرمودند:« روز قدس پشتوانه‌ی امنیت کشور ما هم هست. این را همه‌ی آحاد مردم عزیز ما بدانند؛ هر یک نفری که روز قدس توی خیابان می‌آید، به سهم خود دارد به امنیت کشور و امنیت ملت و حفظ دستاوردهای انقلابش کمک می کند.».
« جمهوری اسلامی از نیروی مقاومت در این منطقه حمایت کرد؛ این عدالت‌خواهی است؛ این دفاع از ملّت فلسطین است؛ این دفاع از استقلال کشورهای منطقه است، دفاع از تمامیّت ارضی کشورها است. این نقطه‌ی قوّت است. این نقطه‌ی قوّت را به‌عنوان دخالت جمهوری اسلامی، به یک مسئله‌ی چالش‌آفرین تبدیل می کنند و…؛ این وضعی است که امروز ما با دشمن داریم. عواملشان در داخل هم متأسّفانه مشغولند؛ یک روز در خیابانهای تهران به مناسبت روز قدس که روز دفاع از فلسطین است، شعار «نه غزّه، نه لبنان» دادند. کمک‌کنندگان به جنگ روانی دشمن در داخل… موجودات حقیری هستند؛ این سرافکندگی دارد.»
روز قدس روز وحدت و همدلی ملت‌های مسلمان با ملت مظلوم فلسطین در برابر نیرنگ های رژیم خبیث صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است.
از زمان اشغال سرزمین فلسطین و شکل گیری رژیم جعلی و نژادپرست صهیونیستی، هر روز جهانیان ،شاهد کشتار، رنج و آلام بی نهایت مردم مظلوم این سرزمین اشغالی می باشند؛ رژیم درنده خو و متجاوز صهیونیسم طی۷۰ سال گذشته از روز تولد شوم و نکبت بارش تاکنون، علاوه بر ارتکاب جنایات ضدبشری علیه ملت بی دفاع فلسطین، منشاء اصلی بحران های منطقه ازجمله پیدایش شجره ملعونه داعش و تهدیدکننده واقعی صلح و امنیت بین المللی بوده است.
بلایا و بحران هایی که آثار تلخ آن هم اینک در قالب ویرانی ها و ناامنی های متعدد منطقه ای و به اشکال گوناگون اعم از گسترش افراط گرایی، تروریسم دولتی، اشغال و تجاوز و زیاده خواهی و زورگویی قابل مشاهده است. رژیم اشغالگر قدس در مقطع فعلی به منظور تأمین امنیت تهی از پشتوانه خود، کشتار و سرکوب کودکان و زنان فلسطینی و آحاد مردم فلسطین را سرلوحه اقدامات هر روزه و همیشگی خویش قرار داده که جنایت اخیر این رژیم و کشتار کودکان و مردمان بی دفاع، آخرین نمونه از جنایت های مستمر و دنباله دار آن است.
مراسم روز جهانی قدس سال جاری به علت اقدام ناشایست و غیرقانونی رئیس جمهور آمریکا در اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم نامشروع صهیونیستی و انتقال سفارت خود به شهر قدس شریف و همچنین تصمیم دولت آمریکا جهت رونمایی از طرح سازش موسوم به «معامله قرن»، از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار می‌باشداست.
رژیم صهیونیستی به واسطه بحران‌های داخلی و منطقه‌ای وشکست و نابودی گروهک‌های تروریستی در منطقه، در انفعال و انزوا قرار گرفته و با جنایات جدید، رسواتر از گذشته در سراشیبی سقوط و نابودی است و همچنین با افول هیمنه پوشالی آمریکا در منطقه ، ایالات متحده برخلاف تبلیغات روانی خود، دائما گرفتار تنگنا و ناکامی در منطقه به ویژه در فلسطین، عراق، لبنان، سوریه، یمن و جمهوری اسلامی است، لذا با این شرایط نه رژیم صهیونیستی قادر به حفظ حاکمیت خود است و نه ایالات متحده توانایی آن را دارد که رژیم صهیونیستی را سرپا نگاه دارد.
نکته پایانی آنکه پیروزی و اقتدار روز افزون جبهه مقاومت، نتیجه استقا مت و پایمردی ملت فلسطین و خون شهدای جامعه فلسطین است. در یک دشمنی نابرابر،تنها راه نجات فلسطین در مبارزه خلاصه می شود و نه در مذاکره و سازش که سازش با دشمن نابودی به همراه دارد.
جامعه فلسطین در نهایت، دراین منازعه نابرابر و نا متوازن حق و باطل، بنابر قاعده الهی «وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا. اسراء/ ۸۱» فاتح میدان خواهد بود. در این راه، مقاومت و صبر مجاهدان فلسطین سبب شکستن طلسم شیطان و آزاد سازی انرژی جامعه اسلام خواهد شد که ختم و فرجام آن تقویت نهضت بیداری انسانی- اسلامی در جامعه جهانی است.
ان شاالله جهانیان بزودی شاهد فروپاشی این رژیم جنایتکار خواهند بود.
دفتربسیج دانشجویی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان، ضمن ابراز انزجار از ددمنشی های غاصبان صهیونیست و محکومیت اعمال غیر انسانی آنان،از مردم همیشه در صحنه،انقلابی ،ولایتمدار،شهید پرور و مرجع پرور گلپایگان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس برای نمایش ابهت حضور در صحنه امت اسلامی در راستای افول سیاست های استکبار دعوت به عمل می آورد.
حضور همه جانبه تشکل های دانشجویی،مسئولین و مردم شهید پرور شهرستان در راهپیمایی حماسی و باشکوه روز قدس (آخرین جمعه ماه مبارک رمضان) لبیک به ندای تاریخی و اعتقادی امام راحل عظیم الشان است.
امید است با این حرکت الهی، بارقه‌های امید در دل ملت مسلمان در راستای حراست از آرمان‌های امام راحل عظیم الشأن و انقلاب اسلامی پر فروغ تر شده و دشمنان و ایادی سرسپرده آنان که در پی تحریف مکتب امام، با زبان و قلم و فکر خود تلاش می کنند ناکام گردند. و بزودی شاهد فروپاشی این رژیم جنایتکار باشیم.
ان شاءا…
وعده ما: ساعت 12 روز جمعه 18 خرداد 97 – میدان 17 شهریور

 

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 115742 و در روز پنجشنبه 17 خرداد 1397 ساعت ۱۸:۲۶:۰۳
2024 copyright.