چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

آیا نگرانی برای آب مردمه یا نون عده ای خاص

به گزارش خبرگزاری بیان؛اخیرا شایعه ای مقرون به صحت منتشر شده مبنی بر انتخاب فرمانداری جوان که ظاهرا از نظر سیاسی هم خوانی با برخی جریانات فرصت طلب و سیاسی باز شهرستان نداره بدجوری اوضاع این روزهای اینها را بهم ریخته بطوریکه وقتی نتونستند در برابر تصمیم استاندار مقاومت کنند بطور ناگهانی و از سر دلسوزی مردم شهرستان پس از سالها نگران حق آبه شهرستان شدند و برخی دوره راه افتاده و به بهانه طومار جمع کردن و تحریک احساسات پاک کشاورزان و مردم برای مشارکت در این اعتراض در کنارش با زیرکی موضوع انتخاب فرماندار را نیز مطرح کرده و خواستند از این ظرفیت اجتماعی به خواسته های سیاسی خود دست پیدا کند و الا چرا حالا پس از سالها کش مکش و بگو مگو در مورد حق آبه و زمانیکه پنج سال فرمانداری و نماینده این جریان در مجلس سکوت پیشه کرده بودند و همه چیز گل وبلبل بود به یکباره دوست دار شهرستان ومردم شدند .
با عقل سلیم نمیشه به این جمع بندی رسید که برخی که وضعیت آنها معلوم الحاله دلشان به یکباره برای مردم سوخته باشه و دنبال آب ونون اونها باشن .
مسائلى همچون گرانی بی رویه اجناس و فشار بر مردم وعدم پاسخگویی به آن و ناتوانی حل این مساله توسط همین جریان کار به حاشیه سازی رسیده تا اهداف خود را دنبال کنند و انحراف در افکار عمومی بوجود بیاورند وگرنه چرا به دنبال مسائل معیشتی و بیکاری جوانان نیستند .
چرا برای کم کردن فشار اقتصادی( که محصول حاصله از تفکرات این جریان هست و خود مسبب هستند ) برای مردم سینه سپر نمی کنن و یابرای بهبود وضعیت کسب وکارو بیکاری کارگران و تولید واشتغال در شهرستان طومار جمع نمی کنند .
باورش برای نگارنده سخته که واقعا دغدغه این عده آب مردم باشه وگرنه پی گیری چنین مسائلى اینقدر سر صدا نداره راه قانونی داره که باید طی بشه و انهم اینکه نماینده شهرستان و فرمانداری از وزارت نیرو بخواهند در این مورد اطلاع رسانی کرده و بهر حال در چارچوب خود پی گیری بشه
نه اینکه در این شرایط خاص خصوصا پس از هشدار رهبری در مورد درکمین نشستن دشمن برای ایجاد آشوب در کشور بهانه بدست ضد انقلاب و دشمن داد به نظر باید این حرکت بادقت بیشتر مورد پی گیری قرار بگیره . مگر با سر و صدا این تعاونی توسعه وعمران را راه نداختند تا تغییر در شهرستان بوجود بیارن پس چی شد ؟
تجربه ثابت کرده این عده خوب بلدند تا با گرو گذاشتن مردم و سر دست گرفتن برخی مطالبات بحق به نام شهرستان ولی به کام خود با احساسات مردم بازی کنند ولی وقتی قول وفعل با هم همخوانی نداشته باشه همه چیز به میلشان نخواهد بود.
محمد ولایتی

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 115738 و در روز پنجشنبه 17 خرداد 1397 ساعت ۰۸:۱۸:۱۷
2024 copyright.