امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۳/۱۳
کد خبر : 115708
چاپ خبر :

افزایش نرخ کرایه تاکسی های بین روستای سعیدآباد و شهرستان طبق قانون و با اعلام شورای اسلامی روستا صورت می گیرد

سرپرست فرمانداری شهرستان گلپایگان با بیان اینکه افزایش نرخ کرایه ها با اعلام شوراها انجام می گیرد یادآور شد :ممکن است به دلیل شرایط محل و منطقه شوراها با افزایش نرخ کرایه موافق نباشند.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ محمدرضا توسلی سرپرست فرمانداری شهرستان گلپایگان در مصاحبه با خبرنگار بیان در خصوص اعتراضات رانندگان تاکسی بین روستای سعیداباد و گلپایگان که صبح امروز صورت گرفت اظهار داشت : بحث افزایش قیمت کرایه های تاکسی بین روستا و شهرستان رااحتما باید شورامصوب نماید.

سرپرست فرمانداری شهرستان گلپایگان با بیان اینکه برای افزایش کرایه  تاکسی  ها چارچوب خاصی وجود دارد که از طریق استان اعلام می گردد و براساس آن می توانیم در جلسه مطرح نمائیم ابراز داشت : پس از تصویب در جلسه حمل و نقل و سوخت افزایش کرایه ابلاغ می گردد.

توسلی خاطر نشان کرد : تا این لحظه شورای اسلامی روستا افزایش نرخ کرایه را اعلام نکرده است.

وی در خصوص دوندگی های مطرح شده از سوی رانندگان جهت افزایش کرایه ها اذعان داشت : افزایش کرایه ها براساس قانون صورت می گیرد و ما نمی توانیم قانون را تغییر دهیم.

وی افزود : تصویب افزایش نرخ کرایه ها نیاز به دوندگی نداشته و به محض اعلام شوراها این امر صورت می گیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان گلپایگان یادآور شد :ممکن است به دلیل شرایط محل و منطقه شوراها با افزایش نرخ کرایه موافق نباشند.

توسلی در خصوص جایگاه و ایستگاه تاکسی های روستای سعیدآباد بیان داشت : جایگاه تاکسی ها در روستا دقیقا مشخص است منتها چون سه روستا را پوشش می دهند در مسیرعبوری حرکت می کنند.

توسلی یادآور شد: تاکسی های سعیداباد در شهرستان گلپایگان موقتا ابتدای کوچه بارو سمت خیابان شهیدرجایی مستقر می باشند.

وی با اشاره به پیشنهاد در نظر گرفته شدن خیابان حافظ از سوی شهرداری گلپایگان به عنوان ایستگاه تاکسی های روستا سعیداباد گفت : چون از خیابان حافظ تا سطح شهر فاصله زیاد است به خاطر تسهیل رفت و آمد اهالی روستا موقتا کوچه بارو در نظر گرفته شده است .

توسلی در خاتمه اظهلر داشت : حضور رانندگان و ماشین ها اعم از تاکسی یا شخصی در فلکه هفده شهریور غیرقانونی بوده و هیچ گونه حق توقف نخواهند داشت.

خبرنگار مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات