چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

تعریض خیابان خوانسار به عنوان یک طرح الزام آور باید صورت می گرفت/عدم قطع درختان خیابان خوانسار خسارات سرسام آوری همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری بیان، مسعود حبیبی  مسئول امور فرهنگی اجتماعی شهرداری گلپایگان در خصوص قطعی درختان خیابان خوانسار در مصاحبه با خبرنگار بیان اظهار داشت : موضوع تعریض خیابان خوانسار به عنوان یک طرح در دستور کار بوده و باید انجام می شده است .

 

حبیبی با بیان اینکه این امر یک طرح الزام آور بوده و باید بخاطر رفاه مردم و مسائل ترافیکی صورت می گرفت ابراز داشت : در این خصوص هماهنگی های لازم با اداره آب و. برق و گاز صورت گرفته است .

 

وی ادامه داد : با توجه به اینکه این امر به شبکه های آب و برق  و گاز صدمه وارد می کرد و امکان حفاری وجود نداشت و به شبکه ها و تاسیسات آسیب وارد می کرد آن تعداد درختانی که مشکل زا بودند برداشته شد .

وی یادآور شد : در عوض حدود ده هزار اصل درخت در سطح شهرستان کاشت شده است .

 

حبیبی در پایان خاطر نشان کرد : طرح توسعه فضای سبز شهر و کاشت درختان ، افزایش سرانه فضای سبز و توسعه پارک ها و فضای بسز در دستور کار جدی شهرداری می باشد .

 

شایان ذکر است با توجه به بررسی های به عمل آمده دقت لازم از طرف شهرداری گلپایگان به این موضوع بوده اما چون در طرح توسعه بوده و به شبکه های آب و برق و گاز صدمه وارد می شده و به تاسیسات اساسی شهرستان خسارات سرسام آوری وارد می شده و هیچ امکان دیگری وجود نداشته است این اقدام صورت گرفته است.

خبرنگار بیان مریم محمدی

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 115590 و در روز سه شنبه 8 خرداد 1397 ساعت ۰۷:۳۷:۴۳
2024 copyright.