امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۳/۰۶
کد خبر : 115541
چاپ خبر :
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان:

نخستین جشنواره ملی کباب گلپایگان سی و یکم خرداد ماه برگزار می گردد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان اظهار داشت : جشنواره ملی کباب  گلپایگان که از چندین ماه قبل کلید خورده در قالب ستاد جشنواره و در تاریخ 21 خرداد ماه برگزار خواهد شد . 

به گزارش خبرگزاری بیان؛  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان در اولین نشست رسانه ای جشنواره ملی کبابا گلپایگان که ظهر امروز در محل این اداره برگزار گردید اظهار داشت : جشنواره ملی کباب  گلپایگان که از چندین ماه قبل کلید خورده در قالب ستاد جشنواره و در تاریخ 21 خرداد ماه برگزار خواهد شد .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان گفت : این جشنواره با ریاست توسلی فرماندار شهرستان و با هشت کمیته بر گزار می گردد .

مسئول کمیته روابط عمومی و تبلیغات جشنواره ملی  کباب گلپایگان بیان کرد : این هشت کمیته عبارت از کمیته برنامه ریزی، کمیته پشتیبانی و تدارکات ، کمیته روابط عمومی و تبلیغات ، کمیته علمی و محتوایی برنامه ، کمیته تشریفات ، کمیته اسکان و کمیته امنیت و حراست می باشد .

وی افزود : ادارات و دستگاه های دولتی به فراخور وظایف خود در تمامی این کمیته ها عضو هستند .

مسئول کمیته روابط عمومی و تبلیغات جشنواره کباب گلپایگان هدف از برگزاری این جشنواره را شناساندن پتانسیل ها ، قابلیت ها ، ظرفیت ها و شناساندن گلپایگان در سطح ملیو کشوری و حتی بین المللی خواند و اظهار داشت : امیدواریم با همکاری و هماهنگی بین دستگاه ها و بخش های خصوصی و دولتی بتوانیم این جشنواره را به خوبی برگزار کنیم.

وی افزود : انشاالله با برگزاری جشنواره ملی کباب گلپایگان به نحو احسن بتوانیم آن را سالیانه برگزار نماییم و بتوانیم به ثبت میراث ناملموس برسانیم .

ضابطی در پایان خاطر نشان کرد : لوگوی این جشنواره از بین 200 لوگوی طراحی شده از داخل و خارج شهرستان انتخاب گردیده است .

خبرنگار: مریم محمدی 

تصاویر مرتبط: 

 

 

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات