امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۲/۲۸
کد خبر : 115231
چاپ خبر :
امام جمعه گلپایگان خطاب به امریکا:

ما از جنگ، نعمت می سازیم و از محاصره، برکت. ما را از ندادن هایتان نترسانید

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه ما از جنگ نعمت میسازیم و از لحظه های محاصره برکت،  ادامه داد : ما را از ندادن و محاصره نترسانید که ارمغان داده هایتان جز جنگ و کودتا و نفرت چیزی نبوده است.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ آیت الله سید علی طهماسبی در نماز جمعه امروز که در مصلای گلپایگان برگزار شد، در پاسخ به اقدامات اخیر استکبار علیه ایران، اظهار داشت: سالهاست که امریکا بذر جنگ افکنده و ثمره ی شکست درو می کند،  تخم نفاق و کودتا افکنده است و  محصول نفرت برداشت می کند، صار تحریم اقتصادی بر پا کرده است تا جنبش حق طلبی ملت انقلابی ایران اسلامی را مدفون کند. اما راه به جایی نبرده است.

 

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه ما از جنگ نعمت میسازیم و از لحظه های محاصره برکت،  ادامه داد : ما را از ندادن و محاصره نترسانید که ارمغان داده هایتان جز جنگ و کودتا و نفرت چیزی نبوده است.

 

وی با اشاره به اینکه امریکای خیانتکار بیش از ۳۷ سال است که این ملت را محاصره اقتصادی کرده و جنگ اقتصادی به راه انداخته است، عنوان کرد:  اکنون قرارگاه جنگی آنان وزارت خزانه داری امریکا است.

 

خطیب جمعه گلپایگان با بیان اینکه بیش از ۳۹ سال است ملت ایران در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده است تصریح کرد: مسئولان نترسند و خودشان را گم نکنند، چرا که ملتی دارند که در طول تاریخ بی نظیرند.

 

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه حضور  امریکا در برجام نفعی برای ما نداشته است، خاطرنشان کرد: حضور امریکا در برجام به جز کارشکنی، فایده ای نداشته است.

 

وی با بیان اینکه  مسئولان نباید بگذارند  وقت بیهوده تلف شود گفت: اگر طرف اروپایی تضمین عینی و عملی برای تامین منافع ما ارائه می دهند، و از بانک ها و شرکت های خود برای همکاری با ایران  حمایت می کنند ما نیز به دنبال این هستیم از منافع برجام استفاده کنیم، در غیر این صورت، مسئولان کشور با عزت و اقتدار تمام به پشتوانه ی این ملت به امریکا و هم پیمانانش “نه” محکم بگویند.

 

آیت الله طهماسبی در ادامه با عنوان اینکه اول خرداد، روز بهره وری و بهینه سازی مصرف نامگذاری شده ضمن بیان روایاتی از نبی گرامی اسلام (ص) در باره ی لزوم بهره وری و بهینه سازی مصرف، گفت: این روز فرصتی است برای تکرار اهمیت استفاده ی موثر و مطلوب از زمان، امکانات، سرمایه، فرصت ها و نیروی انسانی در جهت تولید، بهینه سازی مصرف، و در نتیجه رسیدن به رشد و شکوفایی  همه جانبه ی  اقتصادی و اجتماعی در کشور.

 

امام جمعه گلپایگان افزود: باید باور و اعتقاد داشته باشیم که امروز بهتر از دیروز و فردا بهتر از امروز می توان عمل کرد.

 

وی ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر، بیان کرد: بسیاری از کارشناسان معتقدند اگر خرمشهر مقاومت نمی کرد، سرنوشت جنگ به گونه ای دیگر رقم میخورد.

 

ایشان همچنین به هفتادمین سالروز تشکیل رژیم صهیونیستی و روز نکبت و همچنین آغاز سلسله تظاهرات های بازگشت اشاره کرد و گفت: تظاهرات بزرگی با نام روز عبور در روز انتقال سفارت امریکا ترتیب داده شد که رژیم اشغالگر صهیونیستی وحشیانه ۶۱ نفر از فلسطینیان بی دفاع را شهید و بیش از 2770 نفر را زخمی کرده که 225 نفر از انان کودک و 79 نفر زن بوده اند. هشت تن از شهدا نیز کودک بوده اند که در بین انها یک طفل هشت ماهه دیده می شود.

 

وی افزود سکوت مجامع بین المللی و حکام مرتجع عرب شرم آور است.

 

امام جمعه گلپایگان با اشاره به حمایت های کشورهای منطقه همچون بحرین، امارات، عربستان به صورت مخفیانه از رژیم صهیونیستی و کشتار فلسطینیان ، گفت: خون بی گناهان روزی گریبانگیر این حکام مرتجع عرب و مجامع بین المللی خواهد شد.

 

 

 

 

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات