امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۲/۲۶
کد خبر : 115121
چاپ خبر :
 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان:

در هفته فرهنگی شهرستان باید از ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان با هدف شناسایی شهرستان استفاده نمود.

ضابطی با بیان اینکه بحث هفته فرهنگی شهرستان مختص اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیست تصریح کرد : در هفته فرهنگی شهرستان باید از ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان با هدف شناسایی شهرستان استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ سعید ضابطی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان که ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار گردید در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلساتی در خصوص برگزاری برنامه های فرهنگی در این هفته اظهار داشت : اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان در این هفته به نوبه خود برنامه هایی را در نظر گرفته است که این برنامه ها از امروز کلید خورده است.

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان ابراز داشت :  اولین برنامه این هفته جلسه شورای فرهنگ عمومی و با حضور نمایندگان اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه برگزار گردید.

 

 

ضابطی با اشاره به تدوین برنامه های مختلف برای هفته فرهنگی شهرستان بیان کرد : برپایی نمایشگاه کتاب و بازی های فکری کودکان با بیش از سه هزار عنوان  و حدود هجده هزار جلد کتاب که تا پنجم خرداد ماه دائر می باشد.

 

وی افزود : برپایی نمایشگاه کاریکاتور و هویت اجتماعی با موضوعات فضای مجازی ، موبایل ، هویت فردی که رنگ باخته است با حدود ۵۰ اثر که دارای پیام اخلاقی می باشد از جمله برنامه های این هفته می باشد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان برگزاری کارگاه انیمیشن با هدف آشنایی با ساخت انیمیشن و ایجاد اشتغال را از جمله برنامه‌های هفته فرهنگی شهرستان گلپایگان دانست و خاطرنشان کرد : برپایی نمایشگاه نشریات و مطبوعات دارای مجوز شهرستان ، دیدار با هنرمندان و پیشکسوتان شهرستان و همایش بزرگداشت علمای بیداری اسلامی که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود از دیگر برنامه های هفته فرهنگی شهرستان گلپایگان می باشد.

 

وی برگزاری تکریم از مقام استاد ویژه مدرسان مرکز جامع علمی کاربردی ، برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب  و برنامه پخت غذاهای سنتی که از طریق دانشگاه علمی کاربردی برگزار می شود را از دیگر برنامه های هفته فرهنگی شهرستان خواند .

 

ضابطی با بیان اینکه بحث هفته فرهنگی شهرستان مختص اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیست تصریح کرد : در هفته فرهنگی شهرستان باید از ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان با هدف شناسایی شهرستان استفاده کرد.

 

وی یادآور شد : هفته فرهنگی شهرستان گلپایگان از تاریخ ۲۵ لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه می باشد و می طلبد که دستگاه ها و ادارات دولتی برنامه‌های فرهنگی خود را به سمت این تاریخ سوق دهند  و در این هفته جدولی سرشار از برنامه ها داشته باشیم که نمایان باشد.

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با ریاست آیت‌الله طهماسبی و فرماندار در خصوص ارتقاء سطح کمی و کیفی برنامه های هفته فرهنگی شهرستان صحبت گردید اظهار داشت : در این جلسه دستگاه ها راهکار ها و پیشنهادات خود را ارائه می دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمایندگان حوزه فرهنگ و هنر و رسانه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند و بالطبع وقتی اهالی فرهنگ و هنر که مسائل و مشکلات را می دانند راهکارهایی ارائه دهند می توانیم مسائل را بهتر بررسی و تحلیل نماییم.

 

ضابطی در خاتمه در خصوص تبلیغات اذعان داشت : در این جلسه مصوب گردید ؛ ۳ سازه توسط شهرداری گلپایگان ، ۱ سازه توسط شهرداری گلپایگان و ۱ سازه توسط شهرداری گوگد جانمایی گردد که در تبلیغات مشکلی نداشته باشند.

 

خبرنگار بیان مریم محمدی

تصاویر        مرتبط:

    

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات