امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۲/۲۴
کد خبر : 114988
چاپ خبر :
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان:

شهرستان گلپایگان اولین شهر در استان اصفهان که زیر ساخت های سلامت در آن به اتمام رسیده است/ راه خدمت به مردم راه بی پایان است

یوسفی خاطر نشان کرد : امروز مفتخریم که زیر ساخت های بهداشتی بر اساس طرح توسعه شبکه ها در شهرستان به اتمام رسیده است و در شهرستان گلپایگان دیگر ساخت واحد بهداشت نداریم.

به گزارش خبرگزاری بیان؛  علیرضا یوسفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مراسم جشن تکمیل پروژه های بهداشتی شهرستان گلپایگان و افتتاح ۶ پروژه بهداشتی شهرستان در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه از این که زیر ساخت های بهداشتی در شهرستان گلپایگان خیلی خوب رشد کرده مفتخر و خوشحالم اظهار داشت : این مدیون زحمات دکتر رستمی مدیریت بسیار خوب شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان می باشد که توانستند منابع را به خوبی هدایت کنند.

 

 

یوسفی با عنوان اینکه نیت کمک کردن و اعتماد کردن  بسیار مهم است ابراز داشت :  دکتر رستمی در اعتماد سازی اجتماعی همتی والا داشتند و توانستند نقطه اعتماد شهرستان گلپایگان باشند و باعث ایجاد سرمایه اجتماعی در شهرستان گردند .

 

وی افزود : این سرمایه اجتماعی سمت نظام سلامت بوده است.

 

 

 

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اذعان داشت : دکتر رستمی هم از کمک هایی که در طرح تحول سلامت شد خوب استفاده کردند و هم کسانی را که می خواهند کار خیر انجام دهند به سمت نظام سلامت هدایت می کنند.

 

 

یوسفی خاطر نشان کرد : امروز مفتخریم که زیر ساخت های بهداشتی بر اساس طرح توسعه شبکه ها در شهرستان به اتمام رسیده است و در شهرستان گلپایگان دیگر ساخت واحد بهداشت نداریم.

 

 

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان یادآور شد : شهرستان گلپایگان اولین شهر در استان اصفهان می باشد که زیر ساخت های آن به اتمام رسیده است.

 

 

وی با اشاره به بازسازی بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان بیان کرد :  یک قسمت ccu برای باز سازی باقیمانده که امیدواریم امسال بتوانیم با کمک افراد نیکوکار به انجام برسانیم.

 

وی ادامه داد : بخش جراحی زنان در بیمارستان شروع شده که امیدواریم این قسمت را نیز امسال به پایان برسانیم.

 

وی گفت : در شهرستان گلپایگان به لحاظ وجود متخصص و  وضعیت درمانی موقعیت خیلی خوبی داریم .

 

 

یوسفی عنوان کرد : در شهرستان گلپایگان سی تی اسکن پیشرفته و ام آر آی وجود دارد که مردم برای خدمات سرپایی و بستری نیازمند مراجعه به شهرهای دیگر نباشند و از این بابت خرسندیم .

 

وی از تدابیر مدیر شبکه بهداشت و همکاری خوبی که در شهرستان گلپایگان بین ادارات وجود دارد و افراد خیر و نیز همدلی که بین مردم شهرستان وجود دارد تشکر نمود و خاطرنشان کرد : افتتاح اورژانس گلپایگان ،ساخت کلینیک ، سی تی اسکن ، مرتب شدن بخش های مختلف بیمارستان همچون بخش دیالیز با نیت خیر دوستان و کمک خداوند به خوبی به ثمر نشست.

 

 

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ضمن تبریک به همه گلپایگانی ها بخاطر همه پیشرفت های خوبی که با همت و همدلی خودشان در این شهر داشتند ابراز داشت : ما نیز به اندازه ای که در توان بود کمک کرده و باز هم کمک خواهیم کرد و از دیدن این همه رضایت نزد مردم خرسند می شویم.

 

 

وی از اصحاب رسانه بخاطر انعکاس این فعالیت ها و کارهای خوب برای مردم قدر دانی نمود و گفت : متاسفانه در جامعه ما به طبل یاس زیاد کوبیده می شود ولی طی چند سال گذشته که به شهرستان گلپایگان آمدم هر بار چیزهای نوید  بخش ، پیشرفت ، امید و کار دیدم امیدوارم کماکان این حرکت رو به جلو ادامه داشته باشد.

 

دکتر یوسفی در خاتمه اذعان داشت : راه خدمت به مردم راه بی پایانی است امیدواریم تا زمانی که خدمت می کنیم بتوانیم این راه بی پایان را ادامه دهیم

 

خبرنگار بیان مریم محمدی

 

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات