امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۲/۲۱
کد خبر : 114802
چاپ خبر :
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان :

بسیج مستضعفین در کنار ماموریت های مختلف در قالب برنامه های مختلف ورزشی و فرهنگی فعالیت می کند.

سرهنگ فروزاد گفت :بسیج مستضعفین در کنار ماموریت های مختلف ؛ ماموریت های ورزشی و فرهنگی دارد که در قالب برنامه های مختلف فعالیت می کند .  

به گزارش خبرگزاری بیان؛  سرهنگ دوم پاسدار محمود فروزاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گلپایگان در حاشیه همایش پیاده روی خانوادگی که صبح امروز برگزار گردید در جمع خبرنگاران اظهار داشت : همایش پیاده روی خانوادگی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ با برنامه ریزی کارگروه ورزش بسیج و همکاری ادارات مختلف ، نیروی انتظامی ، بهزیستی ، اداره ورزش و جوانان ، هیئت های ورزشی ، اصحاب رسانه ، شهرداری گلپایگان ، شورای شهر و همکاری و همیاری مردم عزیز شهرستان گلپایگان برگزار شد.

 

سرهنگ فروزاد با عنوان اینکه بحث ورزش و امر به ورزش امر به معروف است ، اذعان داشت : اهمیت ورزش در جامعه فعلی ما با توجه به وضعیت زندگی افراد که تا حدودی درگیر بحث های غیر ورزشی شده اند خیلی مهم می باشد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان افزود : به همین خاطر بسیج مستضعفین در کنار ماموریت های مختلف ماموریت های ورزشی و فرهنگی دارد که در قالب برنامه های مختلف ورزشی در عرصه های مختلف رزمی ، فوتسال، فوتبال ، والیبال و به خصوص ورزش آمادگی جسمانی که در قالب پیاده روی های مختلف کوهنوردی و کوهپیمایی انجام می شود فعالیت می کند .

 

وی یادآور شد : با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته بنا شد و در این برنامه در ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ اجرا شود .

 

سرهنگ فروزاد هدف از برگزاری این همایش را تقویت نشاط اجتماعی ، روحیه مردم داری ، اخلاق ورزشی ، تغییر مثبت در سبک زندگی جامعه امروزی دانست و گفت : بسیج مستضعفین در قالب کارگروه های ورزشی تلاش می کند این هدف مهم را محقق سازد .

 

وی ضمن تشکر از مسئولین ادارات ، اصحاب رسانه و شرکت کنندگان در این همایش اذعان داشت : امروز با این شادابی خاصی که با همراهی مردم و استقبال خوب مردم ایجاد شد ، توانستیم این برنامه را اجرا کنیم.

 

سرهنگ فروزاد با بیان اینکه در این همایش جدا از بحث راهپیمایی و  پیاده روی خانوادگی برنامه های متنوعی نیز اجرا شد اظهار داشت : بازی های محلی و پرواز بادبادک ها همراه با جوایزی برگزار گردید.

 

وی ادامه داد : حدود ۷۰ جایزه به مبلغ ۴۰ میلیون ریال با کمک خیرین و بزرگواران اهدا گردید.

 

 

 

سرهنگ فروزاد گفت : این برنامه با حضور  و استقبال جوانان و نوجوانان برگزار گردید.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گلپایگان در خاتمه با بیان اینکه در سال ۱۳۹۷ برنامه های متنوع دیگری در این قالب و در قالب برنامه های بومی محلی اجرا خواهد شد اذعان داشت : ظرفیت جامعه ما و تنوع قومیتی ، فرهنگی جامعه ما استعداد اجرای برنامه های بومی محلی را دارد و امیدواریم بتوانیم در رده های وسیع به این مهم دست یابیم.

تصاویر مرتبط: 

                

خبرنگار بیان مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات