چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

بازارچه هنر و رستوران سنتی در حمام قدیمی بهشت احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بیان؛  محمد امین جمالی شهردار گلپایگان در حاشیه مراسم کلنگ زنی بازارچه هنر و رستوران سنتی حمام بهشت که ظهر امروز پس از جلسه ستاد بازآفرینی و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار گردید ؛ در خصوص جلسه ستاد بازآفرینی اظهار داشت : شهرداری گلپایگان به عنوان دبیر ستاد بازآفرینی شهرستان از اواسط سال گذشته کار خود را شروع کرده و این جلسه چهارمین جلسه تخصصی از مجموع جلسات ستاد بازآفرینی شهرستان بود .

 

 

شهردار گلپایگان با عنوان اینکه در این جلسه پروژه های مختلف مشخص و اولویت بندی ها انجام شده است ، ابراز داشت: با توجه به اینکه ستاد بازآفرینی یک کار شهرستانی و با مشارکت سایر دستگاه ها مخصوصا دستگاه های خدماتی در شهرستان می باشد ، یک برنامه و اقدام مشترک توسط شهرداری تدوین و مشخص گردیده و به دستگاه های مختلف ارسال و ابلاغ شده است.

 

 

جمالی اذعان داشت : پروژه های مختلفی که قرار است در قسمت های مختلف شهرستان انجام شود و محله های که این پروژه ها انجام می شود مشخص گردیده و اولویت بندی شده است .

 

دبیر ستاد بازآفرینی شهرستان گلپایگان اضافه کرد : میزان و نوع مشارکتی که سایر دستگاه ها و نیز شهرداری باید داشته باشند مشخص و ابلاغ شده است.

 

وی خاطرنشان کرد : استارت کار بازآفرینی در شهرستان از سال ۹۷ خورده و در پروژه های سال ۹۷ می باشد که به زودی شروع خواهد شد.

 

جمالی یاد آور شد :  پروژه کلنگ زنی حمام بهشت یکی از هفت پروژه ای است که سال گذشته شهرداری گلپایگان به عنوان پروژه بازآفرینی مشخص و مصوب کرد‌ .

 

شهردار گلپایگان گفت : این پروژه به مساحت ۳۴۰ متر مربع تحت عنوان  بازارچه هنر و رستوران سنتی در حمام قدیمی بهشت احداث خواهد شد.

 

دبیر ستاد بازآفرینی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه این پروژه مشارکتی و جزء تکلیف قانونی است که برای دستگاه های مختلف مشخص شده تاکید کرد: این پروژه ها زمانی به نتیجه خواهد رسید که تمام دستگاه ها طبق وظیفه قانونی خود ما را همراهی کنند.

 

 

جمالی در خصوص تخفیفات و اعتبارات پروژه ها عنوان کرد : تخفیفاتی که شهرداری گلپایگان از سال ۸۸ و سال گذشته در محدوده بافت فرسوده داشته مبلغ ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.

 

 

شهردار گلپایگان در خاتمه اظهار داشت : این اعتبار از طریق اداره عمران و بهسازی شهری استان اصفهان داده شده است که بابت تخفیفات اوراق ارائه دهیم و در تمام پروژه هایی که اجرا می کنیم هزینه خواهد شد.

 

خبرنگار بیان : مریم محمدی

 

 

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 114691 و در روز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ساعت ۱۱:۱۱:۲۲
2024 copyright.