امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تاریخ خبر : ۹۷/۰۲/۱۷
کد خبر : 114537
چاپ خبر :

سرلشکر باقری: در مقابل دشمن سکوت نمی‌کنیم/ پاسخ بعضی اتفاقات در روزهای گذشته را “به‌موقع” خواهیم داد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: چنانچه دشمن نسبت به منافع ما تجاوز اندکی صورت دهد، جمهوری اسلامی ایران در زمان مناسب پاسخ مناسب را خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دومین روز از سفر به استان خوزستان به شهر مقاوم دزفول سفر کرد و از یگان های زرهی ، هوایی و زمینی ارتش بازدیدکرد.

سرلشکر باقری در بازدید از واحدهای پدافند هوایی پایگاه شکاری وحدتی و همچنین تیپ 292 زرهی دزفول ، از آمادگی یگانها و تجهیزات و ماموریت آنها در دفاع از مرزهای ایران اسلامی با تمام توان ابراز خرسندی کرد .

وی در این بازدید اظهار داشت : قدرت دفاعی و اقتدار نیروهای مسلح دشمنان را به این جمع بندی رسانده که هرگونه تجاوز و چشم داشتی به خاک و منافع این کشور انقلابی و مستقل در دنیای امروز، جز تلفات و هزینه نتیجه ای برای آن ها در برنخواهد داشت و دستیابی به هیچ هدفی برای دشمن امکان پذیر نیست .

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین تصریح کرد : هر ازچندگاهی که سیاستمدار تازه کاری در پستی می نشیند و ادعایی بر علیه خاک ایران می کند و از ارتش های خود خواهان حرکتی تجاوز کارانه بر علیه ایران است، این فرماندهان ارشد نظامی کشورها از جمله آمریکا هستند که به سیاستمداران خود تذکر میدهند که امکان جنگیدن با ایران وجود ندارد و باید از راههای سیاسی با ایرانی ها صحبت کرد و این در مورد امریکا ، رژیم غاصب صهیونیستی و عربستان وجود دارد که بعضا سیاستمداران نامعقول و تازه کار آنها حرف های بزرگی می زنند، اما وقتی به صحنه عمل می رسند، متوجه می شوند که اقتدار نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران قابل خدشه نیست .

سرلشکر باقری درپایان تاکید کرد: چنانچه دشمن نسبت به منافع ما چشم داشتی یا تجاوز اندکی صورت دهد ، جمهوری اسلامی ایران در زمان مناسب پاسخ مناسب را خواهد داد، این که بعضی اتفاقات در روزهای گذشته افتاد و هنوز پاسخی دریافت نکرده اند به معنای سکوت یا پذیرش این تجاوز کاری آن ها نیست و در موعد مقرر و لازم پاسخ دشمنان داده خواهد شد.

منبع: تسنیم

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات