امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تاریخ خبر : ۹۷/۰۲/۱۷
کد خبر : 114631
چاپ خبر :
سرپرست فرمانداری شهرستان گلپایگان :

اگر در شهرستان برنامه ریزی و تصمیم گیری درست داشته باشیم می توانیم باعث پیشرفت و آبادانی شهرمان شویم

توسلی اظهار داشت : اگر خودمان در شهرستان بتوانیم تصمیم گیری کنیم و کاری انجام دهیم و برنامه ریزی داشته باشیم می توانیم شهر را پیش ببریم چراکه از بیرون کسی به فکر شهرستان ها نیست و هر شهرستان باید خودش برنامه ریزی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ محمد رضا توسلی سرپرست فرمانداری شهرستان گلپایگان در اولین نشست برنامه ریزی هفته فرهنگی شهرستان گلپایگان که صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار گردید با اشاره به برگزاری جلسه ای در سال گذشته در این خصوص و برگزیدن هفته ای تحت این عنوان ابراز داشت : تصمیم گرفته شد که از تاریخ ۲۵ لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه به عنوان هفته فرهنگی شهرستان نام گذاری شود.

 

وی گفت: ادارات و ارگان ها و دستگاه های مختلف می توانند در این زمینه همکاری و همیاری داشته باشند و برنامه هایی را پیش بینی و ارائه دهند .

 

 

توسلی با بیان اینکه برنامه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، میراث فرهنگی و صنایع دستی ، ورزشی می توان در  این هفته برگزار کرد خاطر نشان کرد : اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محوریت این برنامه ها قرار دارد.

 

سرپرست فرمانداری گلپایگان با اشاره به تقارن این هفته با ماه مبارک رمضان تاکید کرد : باید برنامه ها به گونه ای تنظیم شود که بتوانیم حرمت این ماه را حفظ کنیم .

 

توسلی با تاکید بر اینکه: اگر خودمان در شهرستان بتوانیم تصمیم گیری کنیم و کاری انجام دهیم و برنامه ریزی داشته باشیم می توانیم شهر را پیش ببریم  اظهار داشت : از بیرون کسی به فکر شهرستان ها نیست و هر شهرستان باید خودش برنامه ریزی داشته باشد.

 

                

خبرنگار مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات