چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

هدف مهم در هفته فرهنگی شهرستان شناساندن پتانسیل‌ها و قابلیت های شهرستان در همه زمینه ها می باشد.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ سعید ضابطی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان در اولین نشست برنامه ریزی هفته فرهنگی شهرستان گلپایگان که صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید اظهار داشت: طبق اعلام رسمی و کتبی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و تاکید سرپرست فرمانداری مبنی بر برگزاری هفته فرهنگی شهرستان که از طرف استانداری از تاریخ ۲۵ لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است این جلسه جهت هم اندیشی، ارائه پیشنهادات دستگاه ها و برنامه ریزی در این خصوص تشکیل شده است.

 

ضابطی ابراز داشت : هدف مهم در هفته فرهنگی شهرستان شناساندن پتانسیل‌ها و قابلیت های شهرستان در تمامی زمینه ها با استفاده از ظرفیت های موجود و همکاری ادارات و سازمان های دولتی و فرهنگیان و فرهیختگان و اهالی فرهنگ و هنرمندان و نخبگان می باشد.

 

 

وی اذعان داشت : هفته فرهنگی شهرستان می تواند دستاوردهای مهم و چشمگیر شهرستان در تمامی حوزه ها اعم از فرهنگی ، هنری ، ورزشی ، آموزشی ، علمی ، مذهبی ، کتاب ، روحانیت ، المان های شهری ، میراث فرهنگی با هدف توسعه و معرفی ظرفیت‌های شهرستان رغم بزند.

 

 

وی ادامه داد : باید تمامی سعی خود را بر آن داشته باشیم که گلپایگان که به عنوان شهر علما و فقها و شهر اندیشه محور در کشور معرفی شده جایگاه خود را بیش از پیش در استان و کشور پیدا کند .

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان یاد آور شد : هفته فرهنگی شهرستان می تواند زمینه ساز تحقق این مهم باشد لذا باید در این زمینه بر کیفیت برنامه های اجرایی در هفته فرهنگی بیش از کمیت آن توجه کرد.

خبرنگار: مریم محمدی

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 114623 و در روز دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 ساعت ۰۵:۴۸:۳۶
2024 copyright.