چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

۸۸ جانباز و معلول گلپایگانی با مساعدت امام جمعه گلشهر میهمان امام رضا(ع) شدند

به گزارش خبرگزاری بیان؛ سرهنگ حمیدرضا یاوری جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گلپایگان در حاشیه مراسم اعزام معلولین و جانبازان به مشهد مقدس در مصاحبه با خبرنگار بیان اظهار داشت: مسئول کانون بسیج معلولین و جانبازان شهرستان گلپایگان با همکاری نیروی مقاومت بسیج شهرستان برنامه های ورزشی مخصوص جانبازان و معلولین را دنبال می کنند.

جانشین فرماندهی نیروی مقاومت بسیج سپاه ابراز داشت: در این ایام که مصادف با ایام شعبانیه است توفیقی شده که بتوانند تعدادی از معلولین و جانبازان شهرستان را به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام کنند.

سرهنگ یاوری اذعان داشت : این عزیزان که بعضا چندین سال است توفیق زیارت پیدا نکرده اند امروز به پابوس علی ابن موسی الرضا علیه السلام مشرف خواهند شد.

 

وی گفت : خداوند متعال را شاکریم که در این لحظات بسیار معنوی توفیق پیدا کردیم که در بدرقه این عزیزان حضور پیدا کنیم.

سرهنگ یاوری ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه بخصوص ولادت با سعادت جانباز کربلا حضرت قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز و نیز تبریک میلاد حضرت ابا عبدالله الحسین و امام سجاد علیه السلام بیان کرد: آرزو می کنیم این عزیزان در پناه حضرت حق سفری بسیار پربار معنوی را تجربه کنند و ما را از دعای خیرشان بهره مند سازند.

جانشین فرماندهی نیروی مقاومت بسیج سپاه شهرستان گلپایگان در پایان ضمن تشکر از رفیعی مسئول کانون بسیج معلولین و جانبازان شهرستان از همه افرادی که در راستای ارائه برنامه های ورزشی به این عزیزان کمک کردند تقدیر و تشکر نمود.

 

? در ادامه سید مهدی رفیعی دبیر هیئت جانبازان و معلولین بسیج سپاه شهرستان گلپایگان از جانشین فرماندهی نیروی مقاومت بسیج سپاه ، پرسنل نیروی مقاومت ، آیت الله طهماسبی امام جمعه گلپایگان، رئیس شورا ، اعضای شورای شهر ، فراکسیون ورزش شورای اسلامی شهر ، فیروزی رییس اسبق شورای شهر که با قدم های گرم خود جانبازان و معلولین را راهی سفر مشهد مقدس کردند تقدیر و تشکر نمود.

 

رفیعی با عنوان اینکه در این سفر زیارتی ۸۸ معلول و جانباز و همراه حضور دارند ابراز داشت : تعداد ۴ نفر از معلولین و دو نفر همراه هفته گذشته به صورت ویژه با هواپیما اعزام شدند .

 

دبیر هیئت جانبازان و معلولین بسیج سپاه شهرستان گلپایگان در خاتمه از زحمات حجت الاسلام والمسلمین موسوی خراسانی امام جمعه گلشهر و حجت الاسلام والمسلمین حسینی فخر جهت تمام هماهنگی های صورت گرفته داخل مشهد مقدس تقدیر و تشکر نمود .

 

? شایان ذکر است در پایان این مراسم با توجه به مشکلات فراوانی که برای جا به جایی معلولین وجود داشت تعدادی از مسئولین شهرستان جهت تهیه و تامین
جرثقیل بالابر برای بالابردن معلولین و جانبازان قطع نخاعی از اتوبوس در هیئت ورزش های جانبازان و معلولین شهرستان هزینه هایی را متقبل شدند .

تصاویر مرتبط: 

                             

خبرنگار بیان: مریم محمدی

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 114319 و در روز یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 ساعت ۰۸:۰۰:۲۰
2024 copyright.