امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۱/۳۱
کد خبر : 114302
چاپ خبر :
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان:

خناسانی که اقدامات انقلابی سپاه را در جهت منافع خود نمی بینند بیشرمانه سپاه را مورد هجمه قرار می دهند

سرهنگ فروزاد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صرفا جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش می کنند اما متاسفانه خناسانی در داخل کشور وجود دارند که اقدامات انقلابی سپاه را در جهت منافع خودشان نمی بینند و هجمه هایی قرار می دهند.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ سرهنگ دوم پاسدار محمود فروزاد فرمانده سپاه گلپایگان در مصاحبه با خبرنگار بیان ضمن تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه بخصوص سوم شعبان ولادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و روز پاسدار اظهار داشت: از جمله ویژگی ها و نقاط قوت انقلاب اسلامی حضور نیروهای انقلابی و جان بر کف در عرصه های مختلف دفاع از نظام و انقلاب و ارزش های انقلاب اسلامی بوده است.

سرهنگ فروزاد اذعان داشت : از جمله نیروهای توانمند ، بصیر و فکور انقلاب اسلامی پاسداران انقلاب اسلامی ایران هستند که در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی خوش درخشیدند و در طول این چهل سال در تمام عرصه ها جانانه از کیان و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کردند .

فرمانده سپاه ناحیه گلپایگان خاطر نشان کرد : شهید بهشتی حدود چهل سال قبل فرمایشی دارند که پاسداران آگاهانه انتخاب می کنند ، شجاعانه می جنگند ، غریبانه زندگی می کنند ، مظلومانه شهید می شوند و بی‌شرمانه مورد توهین قرار می گیرند.

وی افزود : با مروری بر فرازی از سخنان شهید بهشتی متوجه خواهیم شد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این حال و هوا قرار دارند.

سرهنگ فروزاد با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان خارجی در حد توان خود تلاش کردند که پاسداران را مورد شدید ترین اهانت ها قرار دهند یاد آور شد: اما پاسداران بدون اینکه هیچ خللی در اراده آنها ایجاد شود به وظایف ذاتی خود که همان دفاع از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است عمل کردند .

وی ادامه داد: جامعه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بدون توجه به حرف هایی که زده می شود و تهمت هایی که متاسفانه جدیدا هم توسط بعضی خناسان و ناعقلان داخلی زده می شود این افتخار را دارد که پاسدار انقلاب و ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده ناحیه سپاه گلپایگان عنوان کرد : پاسداران عزیزمان بدون توجه به گروه بندی های سیاسی و صرفا در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و فرمایشات امام خمینی تلاش می کنند ، در تمام عرصه های انقلاب که نیاز به ورود افراد انقلابی و بصیر و فکور دارد ورود پیدا می کنند.

سرهنگ فروزاد تصریح کرد : همانگونه که در عرصه های امنیت مشاهده می کنیم پاسداران در دفاع از امنیت در شمال غرب ، جنوب شرق و کرانه خلیج همیشه فارس حتی در سپاه قدس در جبهه مقاومت باتمام تلاش در برابر دنیای کفر در حال جنگند و همچنین بسیجیان گرانقدر تمام تلاششان را در قالب گروه ها و اردوهای جهادی جهت محرومیت زدایی به کار بردند.

فرمانده ناحیه سپاه گلپایگان با اشاره تهمت ها و موارد ناصحیحی که در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد : در یک جمله تمام این تهمت ها وحرص هاو مباحثی که نا اهلان گفته میشود ارزش این را دارد که روز پاسدار راروز ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله حسین سرور وسالار شهیدان قرار دهند و این جواب گوی تمام حرف های بیهوده ای است که خناسان داخلی و خارجی بیان میکنند.

وی گفت : انشاالله بتوانیم پاسدار واقعی انقلاب باشیم و در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری فعالیت داشته باشیم و مدیون شهدا نشویم.

سرهنگ فروزاد بیان داشت : این افتخار را داریم که به عنوان پاسدار در تمام صحنه ها آمادگی اجرای منویات مقام معظم رهبری را داریم و دست همکاری خود را به سمت مسئولین و دولتمردان و افرادی که در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی فعالیت داشتند دراز می کنیم.

وی در خصوص علت نام گذاری روز ولادت امام حسین علیه السلام بعنوان روز پاسدار اذعان داشت: حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام پاسدار واقعی دین مبین اسلام و احیا کننده دین بعد از انحرافاتی که چند سال پس از رحلت پیامبر عظیم الشان اتفاق افتاد بودند و این افتخار نصیب پاسداران شد که در تمام عرصه هایی که دشمن داخلی و خارجی تلاش می کند انقلاب ما را که امتداد نهضت عاشورا هست به انحراف بکشاند ، با اقتدار در برابر انان بایستند.

 

وی با اشاره به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در خصوص این که اگر سپاه نبود کشور نبود یاد آور شد : حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام نسخه تمام عیار پاسداران انقلاب اسلامی در زندگی شخصی، زندگی سازمانی، جهاد و شهادت و عرصه های سازندگی می باشد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان گلپایگان در خصوص هجمه های وارد شده به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان داشت: به دلیل اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پاسداران بدون توجه به خط و خطوط سیاسی صرفا در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش می کنند اما متاسفانه خناسانی در داخل کشور وجود دارند که اقدامات انقلابی سپاه را در جهت منافع خودشان نمی بینند و هجمه هایی قرار می دهند.

سرهنگ فروزاد ادامه داد : متاسفانه افرادی نیز هستند که به حقانیت سپاه آگاهی دارند اما تفکرات لیبرالیستی بر آنان حاکم است و گاه و بیگاه اقداماتی انجام می دهند و حرف هایی می زنند که صرفا جهت انحراف و افتراق آفرینی می باشد.

 

? وی با بیان اینکه افتخار سپاه این است که سردارانش در راس شهدای بزرگ و برجسته و در راس تهدید های دشمن خونخوار ما آمریکای جهان خوار
قرار دارند گفت : آمریکا تمام تلاش خود را جهت مقابله با سپاه انجام می دهد و متاسفانه بعضی از ناآگاهان و خناسانی که مسئولیت رسمی نیز دارند بعضی مواقع حرف هایی در جهت پیشبرد اهداف دشمن می‌ زنند که این مایه شرمساری خودشان است.

 

سرهنگ فروزاد تصریح کرد: دشمنان ما باید به خودشان آیند که سپاه تحت هیچ عنوان از اصول انقلاب اسلامی و ارزش های انقلاب اسلامی کوتاه نمی آید ولو در جهت خلاف منافع این خناسان باشد .

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان اظهار داشت: سپاه این افتخار را دارد که با تمام توان در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش می کند.

سرهنگ فروزاد در خاتمه با اشاره به نوشته ای از سردار سلیمانی که گفته اند سینه سپاه سپر بلای مردم است اذعان داشت: ما این افتخار را با تمام توان به جان می خریم .

خبرنگار بیان: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات