امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۱/۲۶
کد خبر : 114004
چاپ خبر :

انتقاد از استعفای مدیران و معاونان شهرداری تهران پس از رفتن نجفی

عضو شورای شهر تهران گفت: در روزهای اخیر شاهد استعفای برخی از معاونین و مدیران شهرداری بودیم که این حکایت از عدم همراهی این افراد با شهروندان است و این موضوع نیز مورد توجه شورا قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ محسن هاشمی رفسنجانی در ابتدای پنجاه و ششمین جلسه شورای شهر تهران ضمن تبریک به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) اظهار کرد: این عید را به همه مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری نخستین جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران برای انتخاب شهردار تهران گفت: این جلسه صبح امروز با حضور اعضای شورای شهر تهران برگزار شد.

هاشمی تصریح کرد: شورای شهر تهران در فرایند مشخصی در جلسه هم‌اندیشی که در خصوص انتخاب شهردار تهران است در حال مشورت بوده و نسبت به انتخاب شهردار تهران اقدام خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران نیز ضمن تاکید بر همراهی مدیران شهرداری تهران با سرپرست شهرداری تصریح کرد: مدیران و معاونان شهرداری تهران بدانند که همه فعالیت آنها توسط شورای شهر تهران رصد می‌شود و انتظار داریم تمام مدیران و معاونین با سرپرست شهرداری تهران همکاری داشته باشند.

سالاری تصریح کرد: در روزهای اخیر نیز شاهد استعفای برخی از معاونین و مدیران شهرداری بودیم که این حکایت از عدم همراهی این افراد با شهروندان است و این موضوع نیز مورد توجه شورا قرار دارد.

منبع: تسنیم

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات