چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس: ملت‌های مسلمان متجاوزان به سوریه را پشیمان می‌کنند

به گزارش خبرگزاری بیان؛حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی در مراسم هجدهمین یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی که در حسینیه این مدرسه علمیه برگزار شد، اظهارداشت: اگر ارتباط با خداوند وجود نداشته باشد افراد به میدان جهاد وارد نمی‌شوند، میدان جنگ و امتحان الهی ارزش افراد را مشخص می‌کند.

وی با بیان اینکه ما همواره با دشمن در حال مبارزه هستیم، بیان کرد: داشتن اعتقاد و ایمان به خداوند، اهل‌بیت(ع)، ولایت‌فقیه، مرگ و قیامت و ایمان به اهداف بلندی که هر انسانی دارد ازجمله مبانی اصلی پیروزی بر هوای نفس است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه خداوند صبور است ولی پس‌از این صبر، ظالمان سقوط خواهند کرد، تصریح کرد: ملت ایران یک ملت مقاوم است و هیچ ترسی ندارد، امروزه بسیاری از کشورهای اسلامی منطقه نیازی به کمک‌های تسلیحاتی جمهوری اسلامی ندارند چراکه شیوه ساخت بسیاری از این تسلیحات را فرا گرفته‌اند.

شیرازی با بیان اینکه شهدا با اراده‌ای که داشتند در برابر سختی‌های جنگ ایستادند و یک‌قدم هم عقب‌نشینی نکردند، گفت: شهدا برای تمام افراد جامعه الگو هستند و از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی دفاع می‌کنند و همین موضوع نیز سبب شده است تا خداوند از آن‌ها حمایت کند.

وی با بیان اینکه امروزه جبهه مقاومت قدرتمند است و استکبارجهانی در مقابل آن‌ها هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، افزود: آمریکایی‌ها سقوط دمشق و بغداد را قطعی می‌دانستند ولی به برکت وجود بسیج جهانی اسلام و جبهه مقاومت نتوانستند موفقیتی را کسب کنند.

نماینده ولی‌فقیه سپاه قدس ادامه داد: امروز خداوند عنایت کرده است که امت اسلامی و جبهه مقاومت قدرتمند شود، چندین بار گفته‌شده است که جمهوری اسلامی توانایی نابودی آمریکا و اسرائیل را دارد ولی هیچ زمانی آغازکننده جنگ نیست.

شیرازی با اشاره به حمله آمریکا به سوریه عنوان کرد: آمریکا با بمباران سوریه تلاش کرد انتقام شکست‌های خود در خاورمیانه را بگیرد، آمریکا و انگلیس و فرانسه بدانند این حرکت شان بدون پاسخ نخواهد ماند و شکستی بزرگ‌تر از دیروز در انتظار آن‌ها است.

وی با اشاره به تبعات حمله آمریکا به سوریه گفت: ملت‌های مسلمان کاری می‌کنند که آمریکایی‌ها، فرانسوی‌ها و انگلیسی‌ها به‌صورت رسمی و علنی ابراز پشیمانی کنند.

نماینده ولی‌فقیه سپاه قدس خاطرنشان کرد: انتقام شهدای جبهه مقاومت توسط امت اسلامی از کشورهای ظالم غربی گرفته می‌شود و ملت‌های مسلمان در مقابل تمام کشورهای جهان آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها را بازخواست می‌کنند.

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 114001 و در روز یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت ۰۶:۵۶:۱۰
2024 copyright.