چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

فردا؛ اعلام نتایج اولیه دکتری ۹۷ /آغاز انتخاب رشته از سوم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری بیان؛ حسین توکلی درباره انتشار کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری سال 97 اظهار کرد:‌ براساس برنامه زمانی اعلام شده کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 97 داوطلبان شرکت‌کننده در این آزمون از فردا دوشنبه 27 فروردین بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

وی افزود: تمام داوطلبان می‌توانند از فردا با مراجعه به سایت سازمان سنجش و وارد کردن شماره داوطلبی و سایر مشخصات فردی نسبت به مشاهده کارنامه اولیه اعلام نتیجه اقدام و در صورت لزوم از آن پرینت تهیه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: دفترچه شماره 2 یا دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی از بعدازظهر روز پنجشبه 30 فروردین 97 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبانی که براساس مندرجات کارنامه مجاز به انتخاب رشته شده باشند پس از دریافت دفترچه انتخاب رشته از سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب حداکثر 50 کدرشته محل از میان کدرشته محل‌های مورد علاقه از کد رشته امتحانی مربوط اقدام و کدرشته‌ها را به ترتیت اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی ثبت کنند.

توکلی درباره آغاز فرایند انتخاب رشته عنوان کرد: مهلت انتخاب رشته از روز دوشنبه سوم اردیبهشت 97 از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و در روز شنبه 8 اردیبهشت 97 پایان می‌پذیرد. پس از صدور کارنامه برای تمام داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری سال 97 براساس ضوابط و شرابط اعلام شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی که از طیق مرکز سنجش این دانشگاه به اطلاع متقاضیان می‌رسد، داوطلبان علاقه‌مند به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی دانشگاه آزاد می‌توانند با مراجعه به سایت این دانشگاه برای انتخاب رشته اقدام کنند.

منبع: تسنیم

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 114020 و در روز یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت ۰۷:۱۴:۲۷
2024 copyright.