امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۱/۲۴
کد خبر : 113978
چاپ خبر :
رئیس هیئتهای جانبازان و معلولین ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان خبر داد:

۹۰ جانباز و معلول گلپایگانی میهمان تولیت آستان قدس رضوی

رفیعی ابراز داشت: نود نفر از معلولین و جانبازان شهرستان گلپایگان در سفر به مشهد مقدس حضور دارند که غیر از هزینه هایی که تولیت آستان قدس رضوی متقبل شدند حدود یازده میلیون تومان هزینه های دیگری همچون کرایه ماشین و حمل و نقل را در بر دارد

به گزارش خبرگزاری بیان؛ سید مهدی رفیعی رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گلپایگان در مصاحبه با خبرنگار بیان  در خصوص سفر معلولین و جانبازان به مشهد مقدس اظهار داشت: این سفر ۵ روزه می باشد و در مشهد مقدس طی مراسمی که توسط حجت الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی مراسمی گرفته می‌شود، جوائزی از طریق آستان مقدس رضوی به بچه ها اهدا خواهد شد.

 

رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین بسیج سپاه شهرستان گلپایگان ابراز داشت: هزینه تمام برنامه هایی که در مشهد مقدس برگزار می گردد توسط آستان قدس رضوی تامین می شود.

 

 

رفیعی اذعان داشت : در سفر مشهد مقدس فقط هزینه حمل و نقل از معلولین و جانبازان گرفته می شود و مابقی هزینه ها شامل هزینه های غذا، خوراک ، پذیرایی و… با هماهنگی هایی که انجام شده توسط آستان قدس رضوی انجام می گردد.

 

 

دبیر هیئت ورزش های جانبازان و معلولین بسیج سپاه شهرستان گلپایگان ضمن تشکر از سرهنگ فروزاد فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و محمد رضا شمسی رییس اداره ورزش و جوانان که همکاریهای لازم را در این زمینه نمودند تصریح کرد: از لحاظ مالی از هیچ ارگانی کمک صورت نگرفته است.

 

 

وی ادامه داد : با توجه به هزینه های بالای این گونه مراسمات هیچ گونه هزینه ای به ما تعلق نمی گیرد چون امکان پرداخت آن وجود ندارد.

 

رفیعی خاطر نشان کرد: حدود ۹۰ نفر از معلولین و جانبازان شهرستان در این سفر حضور دارند که غیر از هزینه هایی که تولیت آستان قدس رضوی متقبل شدند حدود یازده میلیون تومان هزینه های دیگری همچون کرایه ماشین و حمل و نقل را در بر دارد.

 

وی با بیان اینکه امکان جابجایی چهار تا از معلولین با اتوبوس وجود نداشت گفت: این چهار معلول را با دو نفر همراه  توسط هواپیما به مشهد مقدس می‌فرستیم که هزینه های این سفر توسط دو خیر پرداخت می گردد.

 

 

وی در خصوص مشکلات مالی معلولین و جانبازان برای پرداخت هزینه حمل و نقل در این سفر بیان داشت: حدود ۱۳ نفر توانایی پرداخت این هزینه را نداشتند که از طرف خیرین این هزینه ها پرداخت گردید.

 

رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین بسیج سپاه شهرستان گلپایگان تصریح کرد: بسیاری از خانواده هاو افراد با این هیئت آشنایی نداشتند و به آن ورود پیدا نمی کردند که با مراجعه شخصی و صحبت با خانواده هایشان آنان را توجیه کردیم که حداقل اجازه دهند که معلول در این سفر با ما همراه گردد.

 

رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین بسیج سپاه شهرستان گلپایگان در خاتمه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیری که با ایشان داشتند عنوان کرد: معظم له فرمودند جانبازان و معلولان تنها به ورزش اکتفا نکنند لذا سعی بر آن است که در کنار ورزش کارهای فرهنگی ، زیارتی و سیاحتی و … انجام دهیم.

 

خبرنگار بیان: مریم محمدی

 

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات