چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

اعزام بیش از 350 نفر گلپایگان به اردوهای راهیان نور

به گزارش خبرگزاری بیان؛ سرهنگ محمود فروزاد در خصوص اعزام های راهیان نور گلپایگان گفت: در اسفندماه سال گذشته و نوروز امسال بیش از 350 نفر از مردم شهید پرور گلپایگان در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان،فرمانده ناحیه گلپایگان در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران بسیج گلپایگان، از اعزام 8 دستگاه اتوبوس به راهیان نور خبر داد و گفت: از این تعداد، یک دستگاه اتوبوس خواهر،6 دستگاه خانوادگی و یک دستگاه در قالب اردوهای دانشجویی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
محمود فروزاد ضمن تأکید بر اهمیت اردوهای راهیان نور،مؤلفه اصلی این اعزام ها را ،افزایش سطح معنویت و ایثار و انتقال حماسه های نسل جنگ به نسل های حاضر دانست و گفت:شناخت سیره و روش شهدا می تواند عامل پویایی جامعه و نسل های جوان شود و افراد را از بی تفاوتی خارج کند.راهیان نور عاملی انسان ساز و مقدس است و باید این حرکتهای ارزشی روز به روز تقویت شود.
وی همچنین ضمن تبریک سال نو و اشاره به شعار سال 97،کالای ایرانی را هویت ایرانی نامید و گفت:دولت می بایستی با سیاستهای حمایتی خود زمینه بهروه وری تولید داخلی را فراهم آورده و از واردات کالای خارجی دارای مشابه داخل امتناع کرده و مردم نیز بایستی با انتخاب کالای تولید داخل، حمایت مادی و معنوی خود را از تولید کننده ایرانی انجام دهند.
وی در پایان تأکید کرد:در این راستا تولید کننده نیز باید تمام تلاش خود را برای افزایش کیفیت تولید بکار گیرد و کالایی مطابق استانداردهای ملی و در شأن ایران و ایرانی تولید نماید.

تصاویر مرتبط: 

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 113565 و در روز سه شنبه 21 فروردین 1397 ساعت ۰۸:۲۰:۱۴
2024 copyright.