امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۱/۱۸
کد خبر : 113461
چاپ خبر :
علی بختیار نماینده شهرستانهای گلپایگان و خوانسار:

ساماندهی و مدرن سازی آب کشاورزی در همه حوزه ها باید جدی گرفته شود

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس با بیان اینکه برای مدرن سازی آب کشاورزی باید اقدام شود تاکید کرد: باید ساماندهی آب کشاورزی در همه حوزه ها را جدی بگیریم و در قالب طرح در نظر بگیریم.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ علی بختیار نماینده مردم شهرستان های گلپایگان و خوانسار در مجلس در اولین جلسه شورای اداری که صبح امروز در محل فرمانداری شهرستان گلپایگان برگزار گردید ؛ ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو و میلاد امیرالمومنین و عید سعید مبعث اظهار داشت : در ایام نوروز شاهد یک الگوی موفق از همکاری نیروهای مختلف نظامی و انتظامی و ..‌ بودیم که در سطح شهرستان نوروز را به شکل منظمی مدیریت کردند.

بختیار با عنوان اینکه این همکاری نتیجه یک همگرایی بین دستگاههای مختلف است ابراز داشت: اگر این موضوع را به بخش های مختلف کشور بسط دهیم حتما می توانیم بر مشکلات فائق آییم.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شهرستان گلپایگان هر کاری را با همکاری انجام دادیم توانستیم با موفقیت پیش رویم

وی در خصوص بودجه شهرستان با عنوان اینکه در بودجه شهرستان دو رویکرد را دنبال کردیم اذعان داشت : در ابتدای سال باید برنامه ای داشته باشیم و برنامه مشخص باشد ، رویکردی که در مجلس دهم دنبال کردیم این بود که بودجه مشخص شود.

وی خاطرنشان کرد: بودجه باید جلوی روی مسئولین باشد تا مشخص گردد که به چه شکل و بر اساس چه قوانینی می خواهیم تصویب کنیم.

بختیار یادآور شد : در سطح شهرستان نیز سعی کردیم مولفه هایی که مهم است به تصویب برسانیم

 

وی گفت : در بودجه کل با کاهش مواجه بودیم اما در خصوص بودجه تعلق گرفته به راه آهن در شهرستان گلپایگان امسال تصمیم بر انتخاب پیمانکار راه آهن است.

وی تصریح کرد: در خصوص بودجه در سطح شهرستان و کلان سعی شد نگاه ویژه ای شود و در جهت عدالت بودجه باشد.

وی با عنوان اینکه در صحن علنی مجلس غیر از یکی دو مورد به همه موارد مطرح شده دست پیدا کردیم در خصوص حمایت از خرید کالای ایرانی خاطر نشان کرد : باید برنامه ریزی جدی را برای تولید و خرید کالای ایرانی با کیفیت داشته باشیم.

وی تاکید کرد: در شهرستان گلپایگان در برند خودرو شرایط بسیار خوبی داریم و باید آنرا رونق دهیم و مواردی که نتوانستیم را تکمیل کنیم.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس با بیان اینکه برای مدرن سازی آب کشاورزی باید اقدام شود تاکید کرد: باید ساماندهی آب کشاورزی در همه حوزه ها را جدی بگیریم و در قالب طرح در نظر بگیریم.

بختیار در پایان با بیان اینکه برای مدرن سازی آب کشاورزی در سطح شهرستان باید تلاش کنیم گفت: امیدواریم این سال برابر مدیران سال خدمتگزاری باشد

خبرنگار بیان: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات