چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

دستگاههای اجرایی شهرستان موظف به خرید کالای ایرانی می باشند.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ محمد رضا توسلی سرپرست فرمانداری شهرستان گلپایگان در نخستین جلسه اداری سال ۹۷ که صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری گلپایگان برگزار گردید ضمن اشاره به درمان حکیمانه مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال جاری اذعان داشت : وظیفه ای به عهده همه ماست که تا حد امکان از کالای ایرانی استفاده کنیم.

توسلی با بیان اینکه وظیفه دستگاه های اجرایی است که در خرید ها از کالاهای ایرانی استفاده نمایند ابراز داشت: در این راستا تولیدکنندگان نیز می بایست کیفیت تولید خود را بالا برند.

وی افزود: باید حمایت از سرمایه گذاران شهرستان صورت گیرد و دستگاه های اجرایی در حد امکان این امر را تسهیل کنند و راه ها و زیر ساخت ها را در منطقه احیاء نمایند.

وی خاطرنشان کرد: باید در حد امکان با ارباب رجوع و بالاخص خانواده های محترم شهدا و افراد ضعیف و کم درآمد مساعدت شده و مورد تکریم قرار گیرند تا مشکلات کمتر گردد.

 

توسلی در خصوص اصلاح الگوی مصرف بیان کرد : در کل ادارات باید جا بیفتد که بتوانیم مصرف را کم کنیم و بخصوص در بحث آب و برق به گونه ای عمل کنیم که ادارات ما برای مردم الگو باشند.

وی در خصوص کمک به صرفه جویی در مصرف آب و جداسازی آب شرب فضای سبز با ارائه‌ی راهکارهایی افزود : خوشبختانه در شهرداری گلپایگان آب فضای سبز از آب شرب جدا شده است.

سرپرست فرمانداری گلپایگان در خصوص جذب اعتبارات استانی و ملی بیان کرد: به کلیه دستگاه های اجرایی ابلاغ شده و می طلبد روسای ادارات پیگیری کنند تا برنامه ریزی صورت گیرد.

وی اذعان داشت: اگر بخواهیم برای ادارات اعتباری در نظر گیریم این امر براساس پیشرفت فیزیکی ادارات انجام می شود.

 

وی افزود: باید در اجرای پروژه هایی مثل راههای اصلی میدان ملازجان ، میدان پایین دست شرکت های صنعتی سعید آباد و زیر گذری که پیش بینی شده تسریع شود و تکمیل جاده آرجان و علی آباد به ضامن آباد سریعتر پیگیری شود.

 

توسلی با تاکید بر پخش اذان اول وقت و برگزاری نماز ظهر در ادارات اظهار داشت: باید با کمک شهرداری در میادین اصلی شهر اذان پخش شود .

وی گفت: باید پاسخ مطالبات اداری در زمان مقرر ارسال شود .

توسلی بیان کرد: مسئولین ادارات باید در زمان مقرر شده در جلسات حضور یابند .

وی در خاتمه گفت: ساختمان های اداری باید امکانات امنیتی و حفاظتی شان در اولویت برنامه سال جاری قرار گیرد.

خبرنگار بیان: مریم محمدی

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 113458 و در روز شنبه 18 فروردین 1397 ساعت ۱۱:۱۲:۱۳
2024 copyright.