چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

در موقع خشم تصمیم نگیرید/ برای مجموعه تحت مدیریتتان مثل پدر باشید

به گزارش خبرگزاری بیان؛ آیت الله سید علی طهماسبی خطیب جمعه گلپایگان در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان که صبح امروز در محل فرمانداری شهرستان با حضور رحیمی مدیریت حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان اصفهان برگزار گردید ؛ ضمن توصیه هایی به مدیران شهرستان در سال ۹۷ بیان داشت: اگر می خواهید در کارتان موفق باشید و رضایت خدا و خلق خدا را تامین کنید در مقام مدیر پدر باشید و در مدیریت تان پدری کنید.

امام جمعه گلپایگان اذعان داشت: هر چه از نظم و اهمیت دادن به بیت المال سخن بگوییم اما خود تنبل باشیم یقیناً نمی توانیم معلم خوبی برای مجموعه تحت مدیریت خود باشیم.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان گفت: سعی کنید زودتر از دیگران سر کار بیایید و دیرتر از محل کار خارج شوید اگر اینگونه باشد مجموعه ای تاثیر گذار خواهد بود.

وی با تاکید بر ایجاد نظم در محیط کار ابراز داشت: آراستگی و پیراستگی و رعایت نظم و انضباط در محیط کار باید رعایت شود.

آیت الله طهماسبی بیان کرد: باید به اصول، قول ها و تعهدات خود با همکارانتان پایبند باشید.

وی با بیان اینکه موقع خشم هرگز تصمیم نگیرید گفت: در قضاوت های خود عجله نکنید و موقع قضاوت همه جوانب را بسنجید.

امام جمعه گلپایگان با عنوان اینکه بیش از آنچه می گویید عمل کنید خاطرنشان کرد: باید ده اصل صاد را که یکی از عوامل مهم اعتماد و اعتقاد به شماست رعایت کنید.

وی افزود: صداقت، صمیمیت ،صبوری ، صراحت؛ صلابت، صلاحیت و صفا اصل ص می باشد.

وی با اشاره به شعار امسال که توسط سکان دار کشتی انقلاب و نظام اسلامی برگزیده شد گفت: برای محقق شدن آن باید الزامات محقق گردد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع زائران در اول فروردین ماه یاد آورشد : کشور ما ظرفیت های بسیار ارزشمندی دارد که باید به درستی به کار گرفته شود.

وی عنوان کرد: برای به کار گیری این ظرفیت ها موانعی وجود دارد که اگر این موانع برطرف شود ما از نظر اقتصادی جزو ۱۲ کشور برتر دنیا خواهیم شد.

وی اضافه کرد: ما نیز در سطح شهرستان برای اینکه بتوانیم پیشرفت کنیم باید این موارد را رعایت کنیم .

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه اولین مانعی که در شهرستان و کشور نمی توانیم از آن استفاده کنیم باور نداشتن برخی مسئولان در دولت های مختلف به ظرفیت ها می باشد تصریح کرد: در سطح شهرستان ظرفیت های زیادی داریم که اگر به آن اهمیت ندهیم شهر پیشرفت نمی کند .

وی خاطرنشان کرد: با تن پروری برخی مسئولان هیچ قومی به پیشرفت نمی رسد.

امام جمعه گلپایگان بیان کرد: از نظر استعداد یابی مردم ما با هوش ترین مردم دنیا هستند و طبق آمار ضریب هوشی در گلپایگان بالاترین ضریب هوشی سطح کشور می باشد.

امام جمعه گلپایگان بیان کرد: هر کس به نسخه های بیگانگان خصوصاً آمریکا , انگلیس و فرانسه اعتماد کند کشور خود را از دست داده است.

آیت الله طهماسبی با اشاره به اینکه یکی از موانع پیشرفت کشور عمل به سیاست های بانک جهانی می باشد اظهارداشت: یکی دیگر از موانع قبیله گرایی سیاسی و جناحی است و اگر چشممان را روی حقیقت ببندیم متضرر خواهیم شد همانگونه که تا کنون ضررهای بسیاری دیدیم.

وی با بیان اینکه نبود مبارزه جدی با فساد مانع از پیشرفت کشور بوده است خاطرنشان کرد: مفسدانی داریم که فسادشان علنی و ثابت شده است اما حتی یک مورد اعدام نداشته ایم.

وی یادآور شد: افراد رده بالایی داریم که فسادشان ثابت شده و می دانیم مجرم هستند اما کسی برخورد نکرده است

وی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با فساد و عدم توجه به بیانات ایشان گفت : اگر فساد باشد نباید به هیچ عنوان تحمل کرد.

امام جمعه گلپایگان بیان کرد: زمین های کشاورزی شهرستان گلپایگان مانند گوشت قربانی تکه تکه می شود اما متأسفانه مسئولین برخوردی نمی کنند و اگر مبارزه ای صورت نگیرد زمین های کشاورزی شهرستان را با این قدمت نابود خواهیم کرد و شهر پیشرفتی نخواهد داشت

وی اضافه کرد : متکی بودن کشور به صادرات نفتی یکی دیگر از عوامل عدم پیشرفت می باشد.

خطیب جمعه گلپایگان عنوان کرد : دور شدن مردم و مسئولین از سبک زندگی اسلامی ، وجود اصراف و مصرف گرایی و رفاه طلبی و اشرافی گری ، مصرف کالاهای خارجی از دیگر موانع پیشرفت کشور می باشد.

آیت الله طهماسبی خاطرنشان کرد: همیشه بیان کردیم که کالای ایرانی بدرد نمی خورد و این فرهنگ آنقدر ناقص است که تولید کننده داخلی کالای خود را با برند خارجی به فروش می رساند.

وی در پایان با بیان اینکه در این سالی که سال حمایت از کالای ایرانی است همه ما باید سعی کنیم از کالاهای داخلی استفاده نماییم ابراز داشت: باید رئیس جمهور و رییس قوه قضاییه و همه مسئولین از خودشان شروع کنند و باید در میان مردم و مسئولین مصرف کالای داخلی را به فرهنگ تبدیل کنیم و جنس های خارجی را از حیطه مصرف خارج کنیم.

تصاویر مرتبط:

                                     

خبرنگار بیان: مریم محمدی

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 113454 و در روز شنبه 18 فروردین 1397 ساعت ۰۹:۱۲:۰۳
2024 copyright.