امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۱/۱۵
کد خبر : 113395
چاپ خبر :
رئیس مجلس:

مشکلات با وفاق و همدلی حل می‌شود/ نیازمند همت و تلاش روزافزون هستیم

رئیس مجلس با تاکید بر ضرورت شکل‌گیری وفاق و همدلی بیشتر بین مدیران، گفت: مشکلات زیادی در کشور وجود دارد اما می‌توان تمام آنها را با همت و تلاش روزافزون برطرف کرد.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار به همراه جمعی از مدیران شهری، استاندار قم و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی در قم، با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

مدیران استان و شهر قم در این دیدار ضمن تشریح برخی مشکلات و مسائل موجود در روند پیشبرد پروژه‌ها، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در نوروز و مسافران ورودی به شهر ارائه کردند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تاکید بر ضرورت شکل‌گیری وفاق و همدلی بیشتر در مدیران استان اظهار کرد: مشکلات زیادی در کشور وجود دارد اما می‌توان تمام این مشکلات را با همت و تلاش روزافزون برطرف کرد.

وی با اشاره به وضعیت استفاده از فاینانس چین و روسیه برای تکمیل قطار شهری قم گفت: پیگیری شود که هرچه سریع‌تر شاهد تکمیل خط اول مترو قم باشیم.

شهردار قم هم با تاکید بر اینکه حمایت‌های رئیس مجلس در ابعاد مختلف یاری‌رسان مجموعه مدیران استان بوده است، گفت: حمایت لاریجانی از شهرداری‌ها گره مشکلات بسیاری از کلان‌شهرها را برطرف کرده است.

وی در ادامه سخنان خود از برنامه جدی شهرداری برای تکمیل فاز نخست خط اول مترو این شهر تا پایان سال 97 خبر داد.

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات