امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۱/۱۵
کد خبر : 113348
چاپ خبر :

با حکم امام خامنه‌ای؛ حجت‌الاسلام فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام‌جمعه رشت شد

رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی امام جمعه رشت را منصوب کردند.

به گزارش خبرگزاری بیان؛به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی، حجت‌الاسلام حاج شیخ رسول فلاحتی را به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام‌ جمعه رشت منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ رسول فلاحتی دامت افاضاته

در پی کناره‌گیری جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای قربانی دامت توفیقاته، جناب‌عالی را که مزیّن به علم و صلاح و تقوا می‌باشید به نمایندگی خود در استان گیلان و امامت جمعه‌ی رشت منصوب می‌کنم. تلاش معنوی و فکری و اجتماعی در میان آن مردم شجاع و انقلابی و کارآزموده، توفیقی بزرگ و فرصتی مغتنم است و انتظار می‌رود که جناب‌عالی وظائف سنگین نمایندگی و امامت جمعه را در کنار اُنس و سلوک شایسته‌ی مردمی بویژه با جوانان مؤمن و پرانگیزه، به نحو احسن به انجام رسانید. مردم رشت و گیلان در گذشته‌ی تاریخی و نیز در دوران انقلاب و جمهوری اسلامی، افتخارات بزرگی آفریده‌اند و هرگونه خدمتی به آن مردم عزیز، خدمت به انقلاب و تاریخ و هویّت کشور است و امیدوارم در این راه موفق باشید.

لازم می‌دانم از زحمات ارزشمند جناب آقای قربانی که خود از برجستگان علمی و فرهنگی آن خطه‌ی شریف می‌باشند، تشکر و قدردانی کنم.

والسّلام علیکم و رحمه الله

سیّد علی خامنه‌ای

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات