امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۱/۱۴
کد خبر : 113329
چاپ خبر :
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گلپایگان:

۱۰ اصله درخت در پارک جنگلی گلپایگان سوخت که قابل احیا است/ اخبار منتشر شده توسط برخی خبرگزاریها کذب است+فیلم

حیدری ضمن تاکید بر تکذیب اخبار واصله در خصوص حریق ۵۰ الی ۱۰۰ اصله درخت اظهار داشت: تعداد ۱۰ اصله درخت دچار حریق گردیده که صد درصد هم از بین نرفته اند و حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد آسیب دیده اند که قابل احیاء و برگشت می باشند.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ علیرضا حیدری رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گلپایگان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار بیان در خصوص آتش سوزی در پارک جنگلی گلپایگان در روز طبیعت و اخبار مربوط به آن ضمن تکذیب خبر منتشر شده توسط برخی خبرگزاریها و گلایه در این خصوص ابراز داشت : صبح امروز طی تماس تلفنی از صدا و سیمای استان اصفهان در خصوص اعلام برخی از خبرگزاری های رسمی که روز گذشته اعلام کردند ۵۰ اصله درخت در پارک جنگلی شهرستان گلپایگان دچار حریق شده است با اعزام کارشناس همراه با نماینده شهرداری به این محل و دیدن وضعیت موجود مشخص گردید تعداد ۱۰ اصله درخت دچار حریق گردیده است.

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گلپایگان اذعان داشت: تعداد ۱۰ اصله درخت دچار حریق گردیده که صد درصد هم از بین نرفته اند و حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد آسیب دیده اند که قابل احیاء و برگشت می باشند.

حیدری با بیان اینکه بنده نیز شخصا عصر امروز به پارک جنگلی مراجعه کردم اضافه کرد: آنچه باعث شده که این آتش سوزی بیشتر دیده شود آتش گرفتن پوشش گیاهی زیر درختان بوده است.

 

وی تصریح کرد : خوشبختانه با به موقع رسیدن نیروهای شهرداری از ادامه این آتش سوزی و سرایت آن جلوگیری به عمل آمد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گلپایگان در خاتمه ضمن تاکید بر تکذیب اخبار واصله در خصوص حریق ۵۰ الی ۱۰۰ اصله درخت اظهار داشت: با توجه به اینکه روز گذشته روز سیزدهم فروردین ماه بوده ، عامل این آتش سوزی شناخته نشده و علت آن بیشتر سهل انگاری و سهوی بوده است.

 

 

لینک مستقیم دانلود

 

خبرنگار بیان: مریم محمدی

 

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات